Könyvajánló: Anna Sheehan - A long, long sleep

Író: Anna Sheehan
Cím: Hosszú álom
Eredeti cím: A long, long sleep
Oldalszám: 368
Elmesélő: Rosalinda Fitzroy, E/1
Kategória: Sci-fi (romantikus, ifjúsági)
Eredeti megjelenés éve: 2013
Kiadás éve Magyarországon: 2013
Könyv további részei: No life, but this


Könyv tartalma: 



Rosalinda Fitzroy 62 évig aludt, majd egy csókra ébredt. 

Elzárva az altató-keltette álomban, egy hibernáló kamrában, egy elfeledett pincében, a 16 éves Rose átalussza a Sötét Korszakot, amely milliók halálát követelte és alapjaiban változtatta meg az általa ismert világot. Most, hogy a szülei és az első szerelme régen elhunytak, Rose – akit egy rég letűnt csillagközi birodalom örököseként ünnepelnek – egy olyan jövőben ébred, ahol egyesek csodabogárként, mások fenyegetésként tekintenek rá. 
Rose mindent megtesz, hogy maga mögött hagyja a múltat és megtalálja a helyét az új világban. Mindeközben egyre jobban vonzódik az őt csókkal felébresztő fiúhoz és abban reménykedik, hogy ő segíthet neki az újrakezdésben. Amikor azonban halálos veszély fenyegeti törékeny új életét, Rose-nak szembe kell néznie múltja árnyaival, mert a jövője múlik rajta.

 
Saját vélemény:


   Ezt a könyvet 2 nap alatt faltam föl (csakis azért, mert állandóan utaztunk, de képes lettem volna 1 nap alatt is kivégezni). Már a legelején szeretném leszögezni, hogy ez NEM egy Csipkerózsika-történet. Először én is azt hittem, de nagyot koppantam. A könyv vége kiszámíthatatlan volt, a nyelvezete meg olykor bonyolult, de ettől vált olyan egyedivé. Nekem tetszett, aki szimpatizál a jövőben játszódó történetekkel (mint például Az Éhezők viadalával vagy A beavatott-tal),akkor ezt muszáj elolvasnia. :)

Értékelés:


★ ★ ★ ★ ☆

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...