Filmajánló: Tökéletes hang 2



Rendező: Elizabeth Banks

Hossz: 115 perc

Szereplők: Gail - Elizabeth Banks
                   Beca - Anna Kendrick
                   Emily - Hailee Steinfeld
                   Katherine - Katey Sagal
                   Chloe - Brittany Snow
                   Stacie - Alexis Knapp
                   Amy - Rebel Wilson
                   Aubrey - Anna Camp
                   Jesse - Skylar Astin




Rövid tartalom:

A Barden Bellák visszatérnek, hogy énekükkel ismét lenyűgözzék a hallgatóságot. Három év telt el azóta, hogy a Bellák csak csajokból álló csapata megnyerte az országos énekversenyt, és azóta is veretlenek. Ám egy botrány miatt veszélybe kerül utolsó évük a Bardenben, ezért a háromszoros bajnokok most joggal tartanak attól, hogy örökre elvész az őket összetartó harmónia. Csak egyetlen alkalom adódik számukra arra, hogy kiköszörüljék a csorbát: ha ki tudják harcolni, hogy indulhassanak Koppenhágában az Accapella Világbajnokságon. A versengés okozta feszültség mellett még a végzős diákok problémái is nyomasztják őket, ezért minden erejükre szükség van ahhoz, hogy ismét szorosan összekovácsolódva, mindenkit maguk mögé utasítva feljussanak a csúcsra.

Saját vélemény:


   Szerintem a Tökéletes hang 2 sokkal jobb, mint az első rész. A dalok ismertebbek, és nekem személy szerint jobban is tetszenek. A Barden Bellák új taggal bővülnek, Emilyvel, akit csak a lányok Örökségnek hívnak. Beca ebben a részben is nagyon idegesítő szerintem, mert állandóan titkolózik a többiek előtt, ráadásul tök feleslegesen. Az egyedüli dolog, amit sajnálok, hogy kevés szerepet kapott Jesse. Egyébként nagyon vicces a film, kicsit hasonlít az első részhez, de szerintem az nem olyan nagy baj. A német banda, akik ellen versenyeznek a Bellák, szerintem tök jók, a hangjuk fantasztikus, és az egójuk is még a vicces határt feszegetik szerintem.
   Összegzésképp nekem tényleg nagyon tetszett, a poénok viccesek, viszont a történet lehetett volna kreatívabb az elsőhöz képest.


Értékelés:


★ ★ ★ ★ ☆


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...