Filmajánló: Vakáció

















Rendező: Jonathan M. Goldstein

Hossz: 99 perc

Szereplők: Stone Crandall - Chris Hemsworth
                  Clark Griswold - Chevy Chase

                  Audrey Griswold - Leslie Mann
                  Ellen Griswold - Beverly D'Angelo
                  Debbie Griswold - Christina Applegate
                  Rusty Griswold - Ed Helms
                  Heather - Elizabeth Gillies




Rövid tartalom:

Ha kezd unalmassá válni a családi élet, fel kell kavarni az állóvizet. Rusty (Ed Helms) - két örökké veszekedő fiúgyermek apja - úgy érzi, valamit tennie kell végre a família boldogságért. Minden addigi szokást felrúgva a kezébe veszi az irányítást, és bejelenti: a család autóval indul nyaralni távoli céljuk felé - reméli, a közös autózás összerázza kicsit a családot. És össze is rázza. De nem kicsit. Út közben elképesztő kalandokon mennek keresztül, melyek során az életveszély a legkisebb baj. Sivatag, baleset, furcsa idegenek és még furcsább ismerősök között próbálja a meggyötört családfő a cél felé navigálni az egyre elgyötörtebb kompániát...


Saját vélemény:


   A nőveremmel néztem meg a moziban 12-én, és nem volt rossz. A poénokon sírtunk a röhögéstől, viszont az alap sztoritól többet vártam. A trailer alapján egy hatalmas baromságra számítunk, aminek minden percét élvezettel nézünk, de szerintem egyáltalán nem olyan volt. Néha annyira morbidnak találtam a "vicceket", hogy csak néztem a döbbenettől, hogy ez mi a halál, és a többiek hogy képesek ezen nevetni. 

   Viszont egy pozitívuma van az egész filmnek. Norman Reedus, aki nem más, mint a The Walking Dead számszeríjas sztárja. Tudom, nem sok szerepe volt, de én nagyon feldobódtam tőle.



Értékelés:


★ ★ ★ ★ ☆



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...