Filmajánló: Papírvárosok


















Rendező: Jake Schreier

Hossz: 105 perc

Szereplők: Quentin Jacobsen - Nat Wolff
                     Margo Roth Spiegelman - Cara Delevingne
                     Lacey Pemberton - Halston Sage
                     Mrs. Jacobsen - Cara Buono
                     Becca Arrington - Caitlin Carver
                     Ben Starling - Austin Abrams
                     Jase - Griffin Freeman
                     Angela - Jaz Sinclair
                     Radar - Justice Smith



Rövid tartalom:


Ki nem volt még szerelmes a szomszéd lányba? Quentin (Nat Wolff) óvodás kora óta odavan a környékükön lakó csajért, és természetesnek veszi, hogy ő tudomást sem vesz róla. Ezért lepődik meg igazán, amikor Margo (Cara Delevingne) egy éjjel bemászik a szobájába - méghozzá teljes nindzsa felszerelésben. Q és M együtt vág neki az éjszakának, hogy bosszút álljanak mindazokon, akik bántották őket. Nyomukban kompromittáló fényképek, vazelinnel bekent kilincsek és leborotvált szemöldökök maradnak. Valamint mindenütt egy nagy, falra festett M betű. Ezzel az éjszakával kezdődik egy gimis srác életének legnagyobb kalandja. Sok izgalom, félelem, váratlan tapasztalat és nagy öröm fér bele a történetbe: az átlagos fiú próbál megszokni, megszeretni majd megmenteni egy nagyon különleges lányt.

Saját vélemény:


   Hu, de sok időbe telt mire megnéztem. Pedig nagyon vártam a megjelenését. Bármit is mondjanak mások, szerintem ez a film eszméletlen jóra sikeredett. Quentin szerintem nagyon édes, kitartó és jó barát, remek döntés volt erre a szerepre Nat Wolff. 

   Nekem a Ben-Quentin-Radar hármas tetszett a legjobban, mert szerintem baromi viccesek már külön-külön is, na de együtt... :D Cara Delevigne annak ellenére, hogy nem színész, jól játszotta a szerepét, ezért egyáltalán nem értek egyet azzal, hogy béna lett volna, vagy hasonlók.
   A film (vagy inkább mondjuk, hogy a könyv) alap ötlete érdekes és kreatív, szóval nem bántam meg, hogy megnéztem.


Értékelés:

★ ★ ★ ★ ★

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...