~ Mellékes ajánlások, bejelentések ~

Sziasztok! Az utóbbi időben nem voltam megelégedve a Nézz sorozatokat nevezetű oldallal, így áttértem egy másikhoz, melynek neve Sorozat barát . 
Hasznos, mert fel tudsz iratkozni a sorozatokra, és az oldal értesít e-mail-ben, ha esetleg új részt tesznek fel. Egyes részeket be tudsz jelölni megnézettként, ami azért praktikus, mert így mindig tudod, hogy hol tartottál. Személy szerint gyorsan felejtek, és úgy utáltam, hogy mindig ki kellett bogarásznom hatszáz millió rész közül, hogy mi volt az, amit láttam, és mi nem. Mindezek mellett még egy-egy részt kedvencnek is jelölhetsz, ami szintén imádok, mert néha szeretem visszanézni azokat a részeket, amiktől boldog lettem.


Ide azonnal fel szokták tölteni a magyar feliratokat, sőt korábban, mint bármelyik másik oldal, szóval bátran ajánlom nektek!




A másik:


Tavaly nyáron regisztráltam a Moly.hu - ra, de úgy igazán foglalkozni csak pár hónapja kezdtem el vele. 

Nagyon hasznos, mert itt számon tudod tartani, hogy milyen és hány könyvet olvastál már, értékelni tudod őket, ki tudod írni a kedvenc idézeteidet belőlük, valamint hogy jelenleg mit olvasol és hol tartasz benne.
Az, amit én különösen imádok ezen az oldalon, azok a kihívások. Néhézségi szintekre és kategóriákra vannak osztva. Ha teljesítettél egy feladatot, akkor aranyos kis plecsniket lehet értük kapni. 
Az a jó még a Moly.hu-ban, hogy minden ősszel (legalábbis gondolom) indítanak egy Molynyomozós játékot. A legutóbbin én is részt vettem, és hát mit ne mondjak: néha piszok nehéz volt, de sikeresen be tudtam fejezni. Igaz, elég lassan, de nem baj! :D Ha jól emlékszem, volt 20 darab feladvány könyvekből, írókból és sorozatokból, és ezekre kellett rájönni. 
Itt az én molyom linkje: xXx :)


Valamint van egy hattttalmas bejelenteni valóm, nem tudom hogy észrevettétek-e, de az Író modul megváltozott, ugyanis lett egy másodszerkesztőm: Sazz :)

Ő is ajánlókat fog írni főként, de lehet, hogy meglep minket egy-két másfajta bejegyzéssel is. Valamint szerintem hozni fogunk közös bejegyzéseket is. Azok valószínűleg TAG-ek lesznek, de még nem biztos.

Hamarosan írni fog egy bemutatkozós bejegyzést, már el is kezdte, de az évvége eddig nem engedte, hogy befejezze sajnos.
Addig is további szép hetet, ne feledjétek: HAMAROSAN NYÁÁR! :)
Kitartást az esedleges írásbelikhez, szóbelikhez és kompetenciákhoz!
Sziasztok!

x Sam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...