Heavydirtysoul


Köszönöm szépen a kihívást Barbynak, a Kitablar írójának! :)

1. Ha azt kérdik, "ez rendben van?" erre te:


Végül is... :D Előfordulhat. :D Tök rendben van, ha egy láma van a nappalimban.

2. Mi jellemzi leginkább a személyiségedet?


Tökéletes az idegeneknek inkább. Az egómnál már csak a szerénységem a nagyobb. Dehogyis!

3. Mit szeretsz egy pasin?


Öm, oké. :D

4. Mi az életcélod?


Engem semmi sem tud visszatartani, csak úgy szárnyalok, mint egy madár! Vagy nem.

5. Mi a mottód?


Hát, az biztos, hogy szeretem, ha minden rendben van.

6. Mit szeretnek benned a barátaid?


Hoooogy olcsó vagyok, mint egy turkáló? :D Tény, hogy nem kell sokat költeni rám. :)

7. Mire gondolsz gyakran?


Hogy mik ki nem derülnek ma. :D

8. Mennyi 2+2?


Na, még számolás közben is az édességekre gondolok. 

9. Mit gondolsz a legjobb barátodról?


Ő a leglazább és legkirályabb a világon! Vagy nem. :D Szeretés van!

10. Mi az élettörténeted?


Azért nem ilyen depressziós az életem, nyugi.

11. Mi leszel, ha nagy leszel?


"- Kislányom, mi leszel, ha nagy leszel?"
"- Olyan, mint a tűz!"
"- Azaz tűzoltó?"
"- Nem, én egy tűz leszek!"
Hát, kinek mi.

12. Mi jár a fejedben, ha meglátod azt, akit szeretsz?


Figyelem őt, figyelem magamat, és figyelek mindenki mást is egyszerre. Mert én ilyen multifunkciós vagyok.

13. Mit gondolnak rólad a szüleid?


Na, de Anyu, Apu! Hát, szépek vagytok, mit ne mondjak! :D

14. Mire fogsz táncolni az esküvődön?


Nem tudom, hogy ez most nagyon cuki, vagy borzasztóan kiakasztó. :D

15. Mit játszanak majd a temetéseden?


Miley Cyrus még a temetésemen is jöhet, sőt! 

16. Mi a hobbid?


Hivatalos hobbim az alvás.

17. Mi a legnagyobb titkod?


Nyitott könyv az életem. A titkolózás a hazugság egyik fajtája, még a zenéim is tudják ezt. :D

18. Mit gondolsz a barátaidról?


Egytől egyik, mindegyik olyan, mint egy rocksztár. :D

19. Mi a legrosszabb, ami megtörténhet?


Hát, ez így elég szomorú. :(

20. Mi módon fogsz elhalálozni?


Köszi! :( :D
Legalább a szövege szerint nem vagyok egyedül.

21. Mi az, amit megbántál?


Ha én vagyok az igazi, azt sosem bánom, halóka.

22. Mi nevettet meg?


Hát, ez felettébb érdekes.

23. Mi ríkat meg?


Maximum azért, mert már megint ezt dobta be a lejátszási lista. Bocsi, engem valahogy nem tudnak meghatni Shawn dalai, egyszerűen csak fülbemászóak. 

24. Megházasodsz valaha?


Áh, a partikból, meg az alkoholból áll az életem!
Mondja, a kis könyvmolylány, aki mellesleg gyakran tart otthon Amerika Kapitány maratonokat a teája mellett.

25. Mi ijeszt meg leginkább?


Ha nekem is ilyen happy pills-t kéne bevennem rendszeresen, akkor tényleg félnék.

26. Kedvel téged valaki?


Pompás! Nagyon szeretem ezt a dalt!

27. Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe?


Oké, úgyis szeretem ezt a dalt. :D

______________________________

Ez a Tag elég érdekesre sikeredett, hála a lejátszási listámnak. :) Van rajta vagy 150 dal, de mindegy.
Az én kihívottam pedig a @doboluca barátnőm lenne moly.hu-ról. :D Remélem, kitöltöd! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...