2016. augusztus 29., hétfő

Könyvajánló: Colleen Hoover - Helló, Hamupipőke!

Író: Colleen Hoover
Cím: Helló, Hamupipőke!
Eredeti cím: Finding Cinderella
Oldalszám: 158
Elmesélő: Daniel, E/1. 
Kategória: romantikus ifjúsági
Eredeti megjelenés éve: 2013.
Kiadás éve Magyarországon: 2015.
Könyv további részei: Hopeless - Reménytelen, Losing Hope - Reményvesztett

Rövid tartalom:


Egy véletlen találkozás a sötétben pont elég ahhoz, hogy a tizennyolc éves Daniel és a véletlenül belé botló lány szerelmet valljon egymásnak. A románc azonban feltételekhez kötött: megállapodnak, hogy csupán egy órán át tart, és csak úgy tesznek, mintha.

A hatvan perc elteltével a lány éppúgy válik köddé, mint Hamupipőke. Daniel pedig igyekszik meggyőzni magát arról, hogy a történtek csak azért látszottak tökéletesnek, mert eljátszották az egészet. Ilyen csak a tündérmesékben szokott történni, ugye.

Egy évvel és egy boldogtalan kapcsolattal később viszont már kénytelen hinni benne, hogy létezik szerelem első látásra – hiszen találkozik Six-szel, a furcsa nevű lánnyal, akinek még furcsább a személyisége. Daniel számára sajnos az igaz szerelem megtalálása nem jelent egyet a happy enddel. Sőt, talán távolabb is visz tőle.
A múlt elképesztően sötét titka vajon képes-e árnyékot vetni Daniel és Six egyetlen esélyére, hogy megmentői legyenek?

Saját vélemény:



   Miután végeztem a Hopeless sorozattal, szinte egyből nekiláttam ennek a könyvnek az olvasásának, mert már tényleg alig vártam, hogy megtudhassam, mi az ő történetük. 
  Személy szerint mindkét karaktert imádtam az előző részekben. Aki olvasta a Hopeless ajánlómat, az tudja, hogy nagyon sajnáltam, amiért nem szerepelt többet Six a könyvekben. Éppen ezért kezdtem bele vidáman a Helló, Hamupipőkébe, mert úgy voltam vele, hogy de jó, még több Six, és ami a legjobb: még több Daniel. Azonban egy valamire nem számítottam. A könyv rövid, én meg gyorsan olvasok.
   Igen, eléggé le voltam sújtva lelkileg, mikor az utolsó oldalon megláttam a "VÉGE" feliratot, mert ez az egy szó nem csak Six és Daniel történetének a lezárása, hanem Sky és Holder-é, valamint az egész sorozaté is. Egyszerűen nem akartam, hogy befejeződjön. 
   Jó volt végre egy olyan történetet olvasni két rész után, ahol nem volt a családban valamilyen galiba. Félreértés ne essék, nagyon tetszettek, hihetetlenül izgalmasra sikeredtek, csak lehet, hogy a lelki világom nem bírta volna el a harmadik drámát is, mert begubóztam volna a sarokban, és keserves zokogásba kezdtem volna. Egyébként az olyan könyvek végén mindig elgondolkozom, hogy, miért olvasok olyanokat, amikben az emberek valamilyen lelki traumát szenvednek, ha nem bírom őket? De aztán mindig rájövök, hogy az ilyen könyvek segítenek felkészíteni az igazi életre. Ahol nem minden leányálom, és valahogy meg kell oldanod magadtól a bajokat.
   Six és Daniel valami elképesztő módon - szó szerint - botlottak egymásba. Annyira klisés már ez a "Mindenből hozzunk ki hercegnős sztorit", hogy szinte jó. :D A kedvencemmé váltak.
   Hihetetlenül boldog voltam, mikor egymásra találtak. Pedig számíthattam rá, mert erről szól maga a történet, de mégis meglepett, és felizgatott, hogy na, vajon hogy fognak összejönni? Rájönnek, hogy ők már találkoztak korábban? Six-et és Daniel-t szinte egymásnak teremtették. Pontosítok, nem csak szinte, konkrétan egymásnak teremtették. A beszédstílus, a lazaság, a humor, a gondolkozás, már rémisztően egyezik velük. Imádtam őket, minden megszólalásukat és cselekedeteiket, már majdnem azt tudom mondani, hogy tökéletes volt számomra ez a könyv.
   Azonban itt jön a "de" része. Nem lesz hosszú, mert ahogyan azt már az előbb is mondtam, tényleg hihetetlenül tetszett és faltam minden sorát a történetnek, csak túl elhamarkodott lett a lezárása. Tehát minden szépen, lassan indult, aztán mint derült égből villámcsapás, hirtelen vége is lett, mire észhez tértem. Nem tudom, lehet, hogy ez csak azért érint engem érzékenyen, mert még nem akartam befejezni a sorozatot. De a lényeg az, hogy hiába lett gyors a zárása, egyszerűen képtelen vagyok leértékelni akár fél csillaggal is a könyvet, mert ez annyira minimális baki, hogy már kellett ide.

Értékelés:

★ ★ ★ ★ ★

Online elérhetőség:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...