2015. október 27., kedd

Identity TAG - ki ül a monitor mögött?



1. Mikor és miért kezdtél el blogolni?


Még 2010-ben támadt ez az ötletem, ugyanis sok ff-et meg sima történeteket olvastam már akkor is, ráadásul kezdett elterjedni a barátaim körében is az írás, ezért gondoltam, én miért ne kezdhetném el?

2. Van/volt már több blogod is? Ha igen, milyen témájúak?

Igen, 2010-ben sok ff-et, aztán saját fejemből kipattant sztorikat kreáltam, majd írtam blogokon. Egyébként korábban is voltak már a Sam's bloghoz hasonló oldalaim, de azokat mindet töröltem különböző okok miatt. Soha sem volt (és gondolom nem is lesz) nálam olyan, hogy kizárólag egy blogot vezetek, mert az számomra túl röghöz kötött lenne, valamint túl sok ötletem van, úgyhogy tényleg képtelen vagyok erre.

3. Miért pont könyves blogot írsz? (Jelen estben filmes, sorozatos, könyves blog)

Mert úgy gondolom, hogy a blogolás a legjobb hely arra, hogy véleményt nyilváníthassunk különböző dolgokról. Nekem az egyik kedvenc tevékenységem a film-, sorozatnézés és az olvasás, ráadásul mindig is bökte a csőrömet az, hogy nem oszthatom meg ezeket a dolgokat a barátaimmal, ezért mi más lehetne a legjobb megoldás, mint egy blog, amit azok olvasnak, akik hasonló cipőben járnak, mint én?

4. Honnan jött az ötlet a blogod nevéhez?

Rendkívül kreatív kedvemben voltam, így az írói becenevemhez hozzáraktam egy birtokos személyjelet, lefordítottam angolra, majd hozzátettem azt a szót, hogy blog. Így lett az oldalam neve, hogy Sam blogja. :D

5. Álnéven vagy a sajátodon írsz? Ha álnéven, miért pont ezt választottad?

Samantha Gray
Természetesen álneven, viszont régen a sajátomon írtam.
Azért választottam ezt, mert a Sam az egyik kedvenc bibliai nevem, a Gray meg onnan jött, hogy éppen a Pokoli szerkezeteket olvastam, és hát igen. Theresa Gray -> Samantha Gray

6. Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?

Hu, sok mindent. A szereplőket kifigyelem, a szokásaikat, az alap történetet végigelemzem, az írást, fordítási hibákat, kreativitást. De mivel én nem kritikákat, hanem ajánlókat írok, ezért elég nehéz leszűrni ezeket a dolgokat spoilermentesre. Egy alap véleményt láthattok az én bejegyzéseimben, amik vagy ötször le vannak ellenőrizve a helyesírás, értékelés és a tagolás szempontjából.

7. Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez? (Galériába)

Különböző kategóriákból. Csak böngészni szoktam a We Heart It-et, és az a kép, ami a legjobban megtetszik, annak utánanézek, és a kedvenceimet lementem, majd aztán feltöltöm a blogra.

 8. Mi a véleményed a nyereményjátékokról?

Szerintem nagyok jók és hasznosak, ismertebb blogoknál teljesen megéri egyet-kettőt hirdetni, csak a gond az, hogy a legtöbb az átverés.

9. Szoktál recenziós könyveket olvasni? 

Könyveket sajnos nem, csak blogokat.

10. Hogyan reagálnak az emberek, amikor elmondod, hogy könyves blogger vagy?

Hát őszintén, egyáltalán nem terjesztem, de ha valaki rákérdez arra, hogy írok-e, vagy hasonlók, akkor el szoktam neki mesélni, hogy blogolok. Az össz reagálásuk akkor csak annyi, hogy azonnal küldjem el nekik a linkeket.


TAG forrása: REAL thoughts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...