2016. augusztus 2., kedd

Könyvajánló: Stephanie Perkins - Lola és a szomszéd srác

Író: Stephanie Perkins
Cím: Lola és a szomszéd srác
Eredeti cím: Lola and the Boy Next Door 
Oldalszám: 336
Elmesélő: Lola Nolan, E/1.
Kategória: romantikus ifjúsági
Eredeti megjelenés éve: 2011.
Kiadás éve Magyarországon: 2014.
Könyv további részei: Anna és a francia csók, Isla és a hepiend


Rövid tartalom:

Lola Nolan, a szárnypróbálgató divattervező nem híve a divat követésének. Ő jelmezeket alkot. Minél ütősebb a szerelése – minél sziporkázóbb, furább és vadabb –, annál jobb. De bármennyire hajmeresztő is a stílusa, Lola imádja a szüleit, tűzbe menne a barátnőjéért, és merész terveket szövöget a jövőről. Szóval minden tök tuti (a dögös rocker pasiját is beleértve), amíg vissza nem költöznek a környékre a rémes Bell ikrek: Calliope és Cricket.
Miután Cricket – a tehetséges feltaláló –, ikernővére árnyékából kilépve, ismét része lesz Lola életének, a lány rákényszerül, hogy végre tudomásul vegye az érzéseket, amiket időtlen idők óta táplál a szomszéd srác iránt. 


Saját vélemény:

  Először is, ha választani az eredeti, és eközül a borító közül, akkor tuti, hogy az előbbit választanám, mert ez... Nem köntörfalazok, ez borzalmas. :D 
  Azonban ha kinyitjuk a könyvet, és beleolvasunk, akkor valami eszméletlen csodával találjuk szemben magunkat. Az eleje nagyon lassan indult be, ami az Anna és a francia csók után nem esett túl jól a lelki világomnak, de hamar kiengesztelődtem, mert valami hihetetlenül jó lett ez a könyv is.
  Tetszett, hogy Stephanie belevitt egy kis egyediséget Lola családjába. Ez volt az első könyvem, amiben egy meleg pár szerepelt. Amilyen a családja, olyan a lány személyisége is. Azonnal megszerettem Lolát, amikor megtudtam, hogy imád varrni, feltűnő ruhákban járni, és parókát húzni. Egy életvidám személyiséggel találtam szemben magamat, aminek már nagyon örültem, tekintve, hogy az utóbbi időben mennyi ilyen depressziós főszereplőlányos regényt olvastam. Cricket-et is nagyon bírtam, bár nem vált számomra olyan álomfiúvá, mint Étienne, ez előző kötetből.
  Aminek meg kifejezetten örültem, hogy nem fosztott meg minket Stephanie Perkins Annáéktól. Nagyon bírom őket, és plusz pont Loláéknak, hogy ők is. :D
   Tehát összességében: nagyon tetszett ez a történet is, bármennyire sem tudott felérni az Anna és a francia csókkal. Lolát bírtam, és Cricket-et is. Úgy tűnik, hogy Stephanie nagyon jól el tudja találni (legalábbis számomra) a karaktereket. :) Az elején idegesített, hogy lassan indult be a történet, és hogy sokáig tartott ez a "Jaj, szeretlek, upsz, mégse" dilemma, de mindezek ellenére is az egyik kedvencemmé vált ez a könyv. De a borítóját feltétlenül orvosolni kell, mert ez borzalmas. :D

Értékelés:


★ ★ ★ ★ ★


Online elérhetőség:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...