2015. november 11., szerda

Könyvajánló: Rachel Vincent - Lélekmentők

Író: Rachel Vincent
Cím: Lélekmentők
Eredeti cím: My soul to Save
Oldalszám: 263
Elmesélő: Kaylee Cavanaugh, E/1.
Kategória: fantasy (romantikus, ifjúsági)
Eredeti megjelenés éve: 2009.
Kiadás éve Magyarországon: 2013.
Könyv további részei: Lélektársak, Lélekörzők, Add a lelkedet


Rövid tartalom:

Kaylee Cavanaugh megérzi, ha valaki a közelében meg fog halni - a Lélektolvajok óta tudjuk, hogy ilyenkor egy láthatatlan erő arra készteti, hogy sikítson, akár egy lidérc. Amikor azonban a mindenki által irigyelt popsztár, Eden összeesik a színpadon, Kaylee néma marad.
A lány érzi, hogy itt valami nagyon nem stimmel, és a dolognak csupán egyetlen magyarázata lehet: az áldozatnak nem volt lelke... Kaylee-t nem hagyja nyugodni az eset, ám hamarosan nem várt nehézségekbe ütközik - lógnia kell az iskolából, édesapja szobafogságra ítéli, és még barátja hűsége is megkérdőjeleződik. 
Vajon mi bolygatta így fel a mindennapokat? A válasz egyszerű: a mit sem sejtő fiatalok hírnévért-pénzért cserébe eladják a lelküket az Alvilágban, ám a következményekkel nem számolnak. Kaylee ettől kezdve minden erejével azért küzd, hogy megmentse a lelkeket, ám azt maga sem gondolta volna, hogy eközben a saját lelkét is kockára teszi...

Saját vélemény:


   Rachel Vincent itt is hozta a szokásos fantasztikus formáját: úristen, milyen jó már az alapötlet! Az első részben én Todd-ot bírtam a legjobban, és oda meg vissza voltam azért, hogy itt fontosabb szerepet töltött be. Eden-t nagyon kedveltem, viszont Kaylee és Nash kapcsolatától én agyilag kikészültem. Mikor kettesben voltak, akkor állandóan egy dologra tudtak csak koncentrálni, és párszor kiverték nálam a biztosítékot.    Egyébként itt is csak ugyan azt tudom mondani, mint az első résznél: Rachel Vincent nagyszerű írónő, hihetetlenül tetszik, ahogy papírra veti a dolgokat, úgyhogy tényleg le a kalappal előtte. Ha még nem olvastál tőle egy könyvet sem, vagy csak ennek a sorozatnak az első részét, akkor én azt tanácsolom, hogy mindenképpen kezdjed el, mert tényleg fantasztikusak a művei.

Értékelés:



★ ★ ★ ★ ☆

Online elérhetőség:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...