2015. november 8., vasárnap

Sorozatajánló: Sötét Árvák (Orphan Black)

Műfaj: Sci-fi

Rendező(k): 


David Frazee
T.J. Scott
John Fawcett


Főbb szereplők: 



Tatiana Maslany - Sarah Manning / Cosima Niehaus / Alison Hendrix
Jordan Gavaris - Felix Dawkins
Maria Doyle Kennedy - Siobhan Sadler
Dylan Bruce - Paul Dierden
Kristian Bruun - Donnie Hendrix
Kevin Hanchard - Art Bell
Evelyne Brochu - Delphine Cormier
Skyler Wexler - Kira
Ari Millen - Mark
Michiel Huisman - Cal Morrison


Rövid tartalom:


Tavasszal érkezik a BBC America műsorára a Space Channellel közösen gyártott Ophan Black című, tízrészes scifi, amiben egy Sarah nevű árva utcagyerek tanúja lesz annak, ahogy egy rá kísértetiesen hasonlító nő öngyilkos lesz - ő meg szépen átveszi az életét, mert nem nagyon van vesztenivalója. Az öngyilkos egy belső ügyosztályos nyomozó volt, és Sarah szépen lassan rádöbben, hogy ő bizony egy klón, akit egy bérgyilkos (a többi klónnak egyetemben) ki akar nyírni.




Saját vélemény:



Nem olyan régen kezdtem el nézni, de ennek ellenére már a  kedvenc sorozataim között tudhatom. Tele van izgalmakkal, fordulatokkal, rejtélyekkel, drámákkal és magunkban felmerülő kérdésekkel, hogy Te mit csinálnál az adott helyzetben. Én egyébként is szeretem a gondolkozós filmeket/sorozatokat/könyveket, és az Orphan Black minden elvárásomnak megfelel.

A főszereplőt alakító színész, Tatiana Maslany valami eszméletlen jó, egy részben körülbelül 5 különböző személyiségű embert kell eljátszania, és sikerül neki minden érzelmet és akcentust tökéletesen átadnia, úgyhogy le a kalappal előtte.
Az évadok teltével egyre több klónt ismerhetünk meg, ezáltal bővül a kis család, amit Sarah-ék alkotnak. Személy szerint én nem láttam sem 'jó', sem pedig 'rossz' karaktert ebben a sorozatban, ugyanis mindenkinek megvoltak a maga értékei és céljai, amit el akart érni vagy éppen megfelelni neki, ezáltal számomra csak olyan szereplők maradtak, akiknek a gondolatmeneteikkel max nem értettem egyet. Ezt kifejezetten szeretem az Orphan Black-ben. 
Olyan embereknek tudnám ajánlani ezt a sorozatot, akiknek kicsit erősebb az idegrendszere, mert sosem tudhatod, hogy mikor hal meg a Te kedvenc karaktered. :) 


Értékelés:

★ ★ ★ ★ ★

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...