2016. február 6., szombat

Könyvajánló: J. A. Redmerski - A soha határa

Író: J. A. Redmerski
Cím: A soha határa
Eredeti cím: The edge of never
Oldalszám: 506
Elmesélő: Camryn Benett, E/1. , Andrew Parrish, E/1.
Kategória: Kaland (romantikus)
Eredeti megjelenés éve: 2013.
Kiadás éve Magyarországon: 2013.
Könyv további részei:  Az örökké határa

Rövid tartalom:


Camryn Bennett még csak húszéves, de azt hiszi, pontosan tudja, milyen lesz majd az élete. Ám egy vad éjszaka után az észak-karolinai Raleigh legmenőbb belvárosi klubjában ismerősei és önmaga elképedésére úgy dönt, otthagyja megszokott életét, és elindul a vakvilágba. Egy szál táskával és a mobiltelefonjával felszáll egy távolsági buszra, hogy megtalálja önmagát – és helyette rálel Andrew Parrish-re.


A szexi és izgató Andrew úgy éli az életét, mintha nem lenne holnap. Olyan dolgokra veszi rá Camrynt, amilyenekre a lány sosem hitte magát képesnek, és megmutatja neki, hogyan adja meg magát a legmélyebb, legtiltottabb vágyainak. Hamarosan ő lesz Camryn merész új életének központja – olyan szerelmet, vágyat és érzelmeket kelt, amilyeneket a lány korábban elképzelni sem tudott. De Andrew nem árul el mindent Camrynnak. Ez a titok vajon örökre összehozza őket – vagy mindkettőjüket elpusztítja?


Saját vélemény:


   Eredetileg nem terveztem elolvasni, de Léna annyira istenítette ezt a könyvet, hogy gondoltam, belekezdek, csak mivel nem voltam otthon, mikor ezt kiterveltem, így pdf-ben rákerestem a könyvre. Végül 3 nap alatt faltam fel (sőt lehet, hogyha a rendes papíros változat lett volna a kezemben, akkor egy nap alatt, csak én személy szerint nem igazán szeretek telefonról olvasni, de így is egy csoda ez a három nap).    Az alap koncepció, hogy Camryn csak úgy felül egy buszra és nekimegy a nagy világnak, már eszméletlenül jó ötlet, és ami a későbbiekben történik, az meg pláne... Tudni kell rólam, hogy én nem igazán szeretem, ha valami túl romantikus és nyálas. Itt viszont leginkább azokat a részeket vártam, mert ettől vált úgy igazán fantasztikussá a könyv. Ez a történet tele van fordulatokkal. Így igazán belegondolva 4 (!!!) hatalmas nagy fordulat volt ebben a regényben, de olyan nagyok, hogy csak így fogtam a fejemet, hogy "Na nee, mi vaan?!", ami úgy a legtöbb könyvről nem igazán mondható el.

   Én nagyon bírom Camryn-t. Andrew-t meg még inkább! Két főszereplője van ennek a könyvnek és boldogan ki merem jelenteni, hogy nem idegesítettek! Azok a lányok, akiknek a szemszögéből vannak írva ezek a könyvek állandóan hisztiznek (Például SzJG Reni) és itt ez nem történt meg. A fiúszemszögek meg mindig jók, szóval Andrew-t ezért lehetett gyorsan megkedvelni.
Szóval nekem nagyon tetszett, már olvasom a folytatását, úgyhogy hamarosan láthattok is róla bejegyzést.


Értékelés:



★ ★ ★ ★ ★ +1 ★


Online elérhetőség:

J. A. Redmerski - A soha határa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...