2015. december 12., szombat

Karácsonyi TAG #Karácsony

1. Kedvenc karácsonyi filmed, színed, ételed, illatod, dalod, parfü­möd?

Nekem a kedvenc karácsonyi filmem az a Resszkessetek betörők. Minden évben közösen, családostul nézzük meg, ezért nagyon megszerettem annak ellenére, hogy minden évben lejátszák. :)
Színem? Talán ez a zöld-piros párosítás.
A mamám szokott csinálni karácsonykor csokis buktát. Ez az az édesség, amit egyszerűen imádok, csak sajnos egy évben egyszer csinál ilyet. :(
Fahéj és narancs.
Train - Shake it up
Azt hiszem, nincsen kedvenc parfümöm.



2. Karácsony napján: pizsi vagy csini?

Pizsi.


3. A cukorpálcát vagy a mézeskalácsot szereted jobban?

Mézeskalács.



4. Elektronikus vagy postai képeslapot szereted jobban?

Határozottan a képeslapot, mert én ilyen ódivatú vagyok. :D

5. Igazi vagy műfenyő?

Igazi. A műfenyő kevesebb gonddal jár, azonban az igazi sokkal hangulatosabb.



6. A karácsonyi ajándékokat Szenteste vagy 25-én reggel nyitod ki?

Mivel magyar vagyok, ezért Szenteste.


7. Építettél már mézeskalács házat?

Nem, de szerintem nem is fogok. Hamarabb enném meg az összeset, mint hogy felépíteném a házat. :D


8. Mit szeretsz csinálni a szünetben?

Többnyire pihenni és a családommal lenni, de ez sosem szokott sajnos megvalósulni.



9. Mit fogsz idén az ünnepekkor csinálni?

Utazni. Rengeteget.



10. Legkínosabb karácsonyi ajándékod?

Egy barbie baba. Voltam vagy 11 éves, mind a két velem egyidős unokatesóm kapott órát, melegítőt, én meg a 6 éves rokonommal egy babát kaptam, és együtt játszottunk. Kicsit kellemetlen volt.


11. Csináltál-e már valaha hóembert?

Persze, régebben -mikor volt hó- állandóan azt építettünk a tesóimmal.


12. Mikor díszítitek fel a karácsonyfát?

24-én, este.



13. Mi a legfontosabb számodra a karácsonyban? És mi a legjobb benne?

Az, hogy minden rokonomat láthatom, közösen ünnepelhetünk, valamint nevethetünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...