2016. június 16., csütörtök

Könyvajánló: Leiner Laura - Nélküled

Író: Leiner Laura
Cím: Nélküled
Eredeti cím: -
Oldalszám: 448
Elmesélő: Budai Rebeka, E/1.
Kategória: vicces ifjúsági (romantikus)
Eredeti megjelenés éve: 2016.
Kiadás éve Magyarországon: -
Könyv további részei: Késtél, Hullócsillag, Illúzió

Rövid tartalom:


Bexi és Nagy Márk története sosem volt egyszerű. Az, hogy Márk leütötte Beki exét egy tévéműsor kellős közepén, nem sokat segített a kapcsolatukon, sőt. Vajon lehet újra Berk, esetleg Márxi, vagy a Fogd be Aszád tagjai újabb vicces párneveken törhetik a fejüket? És hogyan fog hatni mindez Körte, Evelin és Aszádék, Anti és a trágár csellista jól összeszokott csapatára? Van helye köztük újabb embereknek is, vagy végleg széthull a társaságuk?

Saját vélemény:

   Az összes Leiner Laura könyv közül ez volt a legjobb szerintem. Ugyanis ez a Bexi-sorozat Remény kötete. Nagyon izgatott voltam, amikor elkezdtem olvasni, hiszen az előző rész eléggé idegtépően zárult, és már tudni akartam a választ minden kérdésre, ami az Illúzió után a fejemben kavargott. 
   Meg is kaptam őket. Aminek hihetetlenül örülök, mert Laura könyveiben kérdésre kérdéssel válaszolnak a leggyakrabban, ami semmit sem magyaráz meg teljesen. Végre új lapokkal játszhattam, és nem csak én, hanem Beki is. Amit igazán sajnáltam, hogy eltelt egy kis idő az Illúzió zárása, és a Nélküled első fejezete között, ami itt jelen pillanatban nem igazán tetszett -gondolom senkinek sem-. Egy-két szereplő szinte már el lett felejtve, és hihetetlenül hiányoltam őket, viszont volt pár új karakter is, akiknek az elején örültem, gondoltam, de jó, valami újdonság történt, de a könyv vége felé már azon gondolkoztam, hogy hogyan, és miként fogom legyilkolni őket. 
   Márkot imádtam, mint mindig. Viszont azért emelném ki ebben a részben különösebben, mert itt nem volt olyan nagymárkos. Ezzel nem arra célzok, hogy nem volt egoista, és tapintatlan néha, csak olyan megvilágosodott. Minden értelemben, amitől akaratom ellenére is boldog voltam.
  Bekitől meg már agyérgörcsöt tudtam volna kapni. De komolyan! Viszont csak kb. a könyv feléig. Onnantól úgy nem volt vele különösebb bajom, mert sikeresen megjött az esze.
   Tomi. Jaj, a drágalátos Tomi. Kezdettől fogva irritált az egész lénye, ilyen unalmas karakterről még életemben nem olvastam. De! Különösebben nem volt vele bajom. Igaz, sokszor ott volt, ahol nem kellett volna, amitől csak téptem a hajamat, de visszagondolva a természetére, meg ha az ő szemszögéből gondolkozok egy kicsit, rájövök, hogy teljesen korrekt egy ember. Unalmas, de korrekt. Arról meg hát nem tehet, hogy szegény nem tudta, hogy amit Nagy Márk akar, azt mindig megkapja... :D
   Amit furcsálltam, az az volt, hogy nem volt semmi köré sem épülve a történet. Jó, ez így hülyeség, úgy értem, hogy az első rész például a tehetségkutató műsorra épült, a második meg a londoni útra, a harmadik meg tehetetlenségre. A negyedik meg úgy semmire. Vagy talán a kapcsolatokra? Nem is tudom, nem érzem annyira erősnek a többihez képest, így inkább a semmire épülésre szavazok.
   Laura hat részesre tervezi a Bexi-sorozatot, és most jön az ötödik része, amire tényleg baromi izgatottan várok. Eszméletlenül jó volt (legalábbis a korábbiakhoz képest) a történet zárása. Ködös, de tetszetős. :D


Értékelés:


★ ★ ★ ★ ★ + 1 ★


Online elérhetőség:

(Elnézést, kicsit rossz a minősége, mert az első PDF verziók között van. Ha találok jobbat, azonnal kicserélem.)
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...