2016. június 21., kedd

Sorozatajánló: Stitchers

Műfaj: krimi



Rendező: Rob J. Greenlea

Főbb szereplők:

Emma Ishta - Kristen Clark
Kyle Harris - Cameron Goodkin
Allison Scagliotti - Camille Engelson
Ritesh Rajan - Linus Ahluwalia
Damon Dayoub - Quincy Fisher
Salli Richardson - Maggie Baptiste

Rövid tartalom:


Az emlékek sosem halnak meg.
Az amerikai kormány feltalál egy szerkezetet, ami által az emberek be tudnak menni a halottak agyába. Kristen Clark (Emma Ishta) mindaddig nem tud erről, míg nevelőapja, aki Nemzetbiztonságnál dolgozott öngyilkos nem lesz. Az ottani vezetőség úgy tartja, hogy Kristen lenne a tökéletes alany arra, hogy bemehessen a halottak agyába, és kiderítse haláluk okát, ugyanis a lánynak nincsenek érzelmei, valamint nem érzékeli az időt. 
Kristen száz százalékig biztos benne, hogy nevelőapja nem lett öngyilkos, ezért hogy kideríthesse az igazságot: elfogadja a felajánlott állást.





Saját vélemény:


Ez volt a legeslegelső sorozat, amit az alapján kezdtem el nézni, hogy bármit is tudtam volna róla. Igazság szerint megláttam a plakátját Sorozatbaráton, megtetszett, és már kattintottam is rá az első részre (a lényeg, hogy nem a borító alapján ítélek :D)
Egy teljesen jól kidolgozott, kreatív történettel találtam szemben magamat, amiben jelentős szerepet játszott a halál, az érzelmek, a titkok, a zsenialitás és a humor. Emma Ishta szerintem egy nagyszerű színész, fantasztikusan áll neki, valamint játssza is el azt, hogy nincsenek érzelmei. Minden ki van dolgozva, meg van magyarázva, amit én egyszerűen imádok. Nem is tudom, hogy miért nem nézek több hasonló sorozatot... A kedvenc szereplőm (Cameron-on kívül, persze) az Camille, nagyon jól áll ez a karakter Allison személyiségéhez, vagy legalábbis jól alakítja. Vicces, vagány, ravasz, okos, de azért mégsem viszik túlzásba a tervezők, amit Allison tök jól érzékeltet.
Jelenleg a harmadik évadra premierjére várok, és istenem, már tűkön ülök, hogy mi lesz a folytatásban. Nem azért, mert sikerült egy izgalmas évadzárót készíteniük, hanem azért, mert az egész évad története érdekes, és olyan titkokkal teli, amire még azok is kíváncsiak lehetnek, akik csak az első részt látták, és nem tetszett nekik. Lehet, hogy ez furán hangzik, de így igaz. :D
Nagyon tetszik, ahogyan ki van dolgozva az Összeköttető program. Már akkor is lenyűgözött, amikor Cameron csak nagy vonalakban mesélt róla Kristennek. Igaz, a felét se értettem azokból a tudományos szavakból, amiket ő mondott, de szerintem éppen ezért esett le az állam annyira, mert bonyolultnak tűnt. :D Személy szerint a kedvenc részem az egész sorozatban, amikor a csapat összeköti Kristen agyát egy halottéval, előtte meg leellenőrzik, hogy minden rendben van-e.
Legfőképpen azoknak tudnám ajánlani ezt a zseniális sorozatot, akiknek tetszett például az Orphan Black, a Grimm, vagy az ilyen krimis, sci-fi-s, fordulatokkal teli történetek. Nem tudom, valahogy engem nagyon megfogott az alap története, úgyhogy adjatok neki egy esélyt, ha valami újhoz van kedvetek. 

Értékelés:


★ ★ ★ ★ ★



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...