2016. június 6., hétfő

Nagy nyári olvasmánylista - Sam

Sziasztok! Végre valahára itt a nyár (és hamarosan a szünet is), így lesz egy csomó időm arra, hogy olvashassak. Gondoltam, megosztom veletek az én személyes Nagy nyári olvasmánylistámat. Ez még egyáltalán nem végleges, attól függ, hogy az adott könyvek bent lesznek-e a könyvtárban. :D

Már körülbelül február óta a polcomon porosodik, mert valahogy minden másik könyvet izgalmasabbnak találtam ennél. Nem is értem ezt a reakciómat, pedig Cassandra Clare az egyik kedvenc írónőm, és a Csontváros is tetszett... Na mindegy, a lényeg, hogy ezen a nyáron be szeretném fejezni az olvasását.
(Egyébként láttátok, hogy új borítója van, amit a sorozat alapján készítettek? Kattintsatok a címére, és akkor láthatjátok!)



Ha már kiolvastam a Hamuvárost, akkor jó lenne tovább haladni a sorozattal (ugyanis benne van az idei kihívásomban, hogy befejezzem a sorozatot). Ráadásul úgy tudom, hogy ez az egyik legjobb rész mind a hat közül, szóval, miért fosszam meg magamat a legjobb oldalaktól? :)





Már piszok régen megígértem Lénának, hogy el fogom olvasni ezt a könyvet, ugyanis ez a kedvence. Plusz mivel eredetileg egy Harry Styles fanfiction volt, ezért is érdekel. Csak eddig nem is tudom... Mégnéztem az oldalak számát, a másnapi órarendemet, és mindig félre kellett dobnom. 


4. , 5. , 6. , 7. A párválasztó sorozat első négy része (mivel az ötödik még nem jelent meg)

Nagyon régóta el szeretném olvasni ezt a sorozatot, és őszintén szólva, fogalmam sincs, hogy miért húztam el ilyen sokáig... Az ötödik része június 30-án fog megjelenni, a kiegészítő köteteket meg fogalmam sincs, talán még nyáron, ha lesz hozzá kedvem, elolvasom. :)

8. Paula Hawkings - A lány a vonaton

Ősszel meg fog jelenni a film változata, és előtte mindenképpen el szeretném olvasni a könyvet. Plusz több kihívásom is van hozzá, amik nyáron lejárnak, szóval... :D Egyébként ebbe a könyvbe én már egyszer belekeztem, de őszintén szólva nem igazán tetszett, de hát remélem, hogy változni fog a véleményem vele kapcsolatban.


9. E. Lockhart - A hazudósok


Először is: Milyen szép már! 
Már nagyon régen kinéztem magamnak a könyvesboltban, így gondoltam, ideje lenne már kiolvasni. Moly.hu-n 88%-ra van értékelve. Akkor annyira rossz nem lehet.


10. Lauren Morrill - Vakrandi a végzettel

Hála a Cinder és Ellának nagyon megszerettem a LOL könyveket, így kitaláltam, hogy az összeset el fogom olvasni (bár nem mintha olyan sok lenne eddig...), de ez az, ami engem a legjobban megfogott borítóra, és leírásra is egyaránt. Már nagyon kíváncsi vagyok rá, viszont PDF-ben nem igazán találtam meg, így reménykedek, hogy a könyvtárban bent lesz...



11. Annie Eliot - Toplistás szerelem


Ha már LOL könyvek, akkor ezt is el szeretném olvasni. :D Olvastam róla kritikákat, valamint néztem csillagos értékeléseket, és az emberek többségének nem igazán jött be ez a könyv, de azért remélem, hogy nekem tetszeni fog, ugyanis a Mire jó a rosszfiú?-val is ugyan így jártam, és szerintem tök jó volt.



12. Leiner Laura - Bábel


Úgy gondoltam, hogy adok még egy esélyt ennek a könyvnek két év után, hátha talán most jobban fog tetszeni, és hát mikor máskor kezdjem el olvasni, mint nyáron? (egyébként ennek a könyvnek is új a borítója, a címére kattintva megnézhetitek.)



13. Ransom Riggs – Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei

Még a nővérem kért meg arra, hogy keressem meg neki ezt a könyvet PDF-ben, és mivel még sosem hallottam róla korábban, így utánanéztem, és nagyon megtetszett a hátulja. Plusz hamarosan készítenek belőle egy filmet, és annak a trailer-je valami eszméletlenül jó! Szóval kíváncsi vagyok a könyvre, egyébként is vonzanak a misztikus dolgok. :)

14. Veronica Roth - A hűséges

Már egy éve lassan, hogy elolvastam A lázadót, így gondoltam, ideje lenne elolvasni a folytatását. Bár mondjuk már elég sok spoilert tudok belőle... Ráadásul még a filmet sem láttam, szóval biztos, hogy mindkettőről írni fogok Nektek hamarosan. :)





15. Ava Dellaira - Kedves halottak!

Legelőször a címe miatt érdeklődtem a könyv iránt, de mikor beleolvastam... Hát én szerelmes lettem, és már piszkosul régóta várok arra, hogy megkaphassam a könyvet, de a fenébe is, nem bírok várni, így idén nyáron ki fogom venni a könyvtárból, és kész!




Ezeket a könyveket a nyár folyamán mindenképpen el szeretném olvasni, de hogy ezen kívül még mik kerülnek kezem ügyébe, arról fogalmam sincs. :D Remélem, mindenkinek szép nyara lesz, és már csak kitartás, ha jól tudom, jövőhéten már mindenki végezni fog a sulival. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...