2016. október 31., hétfő

Halloween Projekthét 2016. - Halloween Tag





1.) Mi a kedvenc horror filmed?

Lehet, hogy ez furcsán fog hangzani, de én még nem láttam végig egy horror filmet sem. A kört kábé a háromnegyedéig, a Démonok közöttet a negyedéig és a Péntek 13 legelejét láttam csak. Mindegyiket untam. Nem ijedtem meg tőlük, és semmi izgalmas nem történt bennük, így abbahagytam őket. De hátha az új horrorokkal más lesz, mert azoknak a trailerjeik nagyon tetszettek.


2.) Ha benne lennél egy horror filmben, mit gondolsz, meddig bírnád? (Öt percig, a feléig, egészen a stáblistáig…?)

Szerintem a feléig. Biztos, hogy nem lennék olyan hülye, mint a horror filmek szereplői. Már megtanultam, ha valahonnan fura hangokat hallasz, vagy paranormális jelenségek történnek a közelében, akkor azt messziről el kell kerülni. Éppen ezért bírnám egy darabig, de biztos, hogy nem a végig, mert például hamar kifulladnék a sok futástól, vagy ügyetlenkednék.

3.) Mi a kedvenc ijesztő videójátékod?

Sok Youtube videóstól néztem különböző végigjátszásokat, de az Outlast volt az, aminél bármennyire is tudtam, hogy mi fog következni, a hirtelen mozdulatoktól állandóan megijedek még mindig, pedig ha belegondolunk, annyira azért nem rémisztő a játék.

4.) Mi a kedvenc ijesztő történeted?

Na, Kitti, mi? :D:D Erre elég egyértelmű a válaszom. Évekkel korábban az egyik barátnőmmel állandóan horror történeteket olvastunk fel, és volt egy, amitől különösen megijedtünk: valami lila, polipszerű, cuppogós néni állandóan a főszereplő nyomában járt, aztán természetesen megölte. Hetekig nem tudtam normálisan aludni ettől a történettől. :D

5.) Egy szokatlan dolog, amitől félsz

Sokáig gondolkodtam a válaszomon, de egyszerűen nincsen. Vagy az szokatlannak számít, hogy mindig félek, hogy beszorulok valahova, és nem tudok kijönni? Elég durva klausztrofóbiám van, ami már óvodás korom óta kísért, ugyanis beszorultam egyszer az egyik mosdóba, de hála az égnek apuék a közelemben voltak és meghallották a kiáltásaimat.
A másik ilyen sztorim, ami inkább vicces, mint tragikus, amikor Olaszországban szorultam be egy étterem mosdójába. Na, ott aztán hiába kiabáltam, senki sem értette, hogy mi bajom volt. :D

6.) Mi az első emléked a Halloween-ről?

Kiskoromban imádtam színezni, így egy honlapról töltött le a nővérem nekem kifestőket, és nyomtatta ki, de egyszer ilyen halloween-set nyomott a kezembe, én meg nem értettem, hogy miért vannak ijesztő jelmezekbe beöltözve a gyerekek, de a nővérem csak megrántotta a vállát, egy laza "hát, mert Halloween van" kíséretében. Emlékszem, annyira megtetszett nekem ez az ünnep, hogy ezért vagy ötven ilyen témájú kifestőt kiszíneztem és mindet kitettem a falra, hogy "rémisztő" lehessen.

7.) Mi a kedvenc Halloween-i emléked?

Tavaly Sazz-vel töltöttem az október 31-ét, és együtt kitöltöttünk egy TAG-et, közben meg baromi sokat hülyéskedtünk.

8.) Mi a legjobb Halloween-i jelmez, amit valaha láttál?

A neten láttam egy képet valahol, ahol pár lány simeknek öltöztek be. De tényleg, a fejük fölött ott volt a kis zöld jel, a ruhájuk fölé meg ilyen pixeles képet akasztottak, mintha a játékban meztelenek lennének. Tök jó. :D

9.) Mi a legrosszabb Halloween-i jelmez, amit valaha láttál?

Egy kutya jelmez. Miért pont kutya? Mert ha macska lenne, azt mondom, oké, ha vérfarkas, akkor az tök jó, na de egy kutya? Nem értem...

10.) Vérfarkasok vagy vámpírok?

Vérfarkasok. A vámpírokat nagyon nem szeretem.

11.) Szellemek vagy zombik?

Zombik. The Walking Dead forever.

12.) Ijesztő babák vagy ijesztő bohócok?

Hát, inkább ijesztő babák. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de engem például a világból is ki lehet kergetni a bohócokkal.

13.) Freddy Krueger, Jason Voorhees, Michael Myers vagy Leatherface?

Jason Voorhes szerintem a legkevésbé ijesztő közülük, de azért nem állítom, hogy ha velem jönne szemben az utcán, nem ijednék meg tőle.

A projekthét kitalálója: Virág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...