2016. október 29., szombat

Halloween Projekthét 2016. ~ Mert együtt félni jó!


Sziasztok! :) Újra itt a Halloween, ami azt jelenti, hogy most a blogomon csak ehhez hasonló bejegyzésekkel fogtok találkozni. Közösen a bloggerekkel eindítottunk egy projekthetet, ami október 23-tól 30-ig tart (ja, és én ezt most 29-én írom ki, de sebaj). Hogy mit is takar ez pontosan? 

Minden marad a régi, csak annyi változás történik, hogy az összes bejegyzés ijesztő/kísérteties/hátborzongató lesz.

A kollégium miatt nem tudtam a héten bejegyzéseket közzétenni, de a mai napra igazából azt terveztem, hogy erre fogok írni posztokat. Az elmúlt napokban ötleteket gyűjtöttem a fajtákra, és eddig 11-nél járok, szóval ne aggódjatok, lesz miből válogatnotok az elkövetkezendő két napban. :D


A projekthét kitalálója: Virág


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...