2016. december 31., szombat

Viszlát, 2016!

Sziasztok! Durva, hogy milyen gyorsan eltelt ez az év, ugye? Ebben a bejegyzésben egy összesítést szeretnék készíteni, hogy mi mindenben változott/fejlődött a blogom, valamint visszatérünk a 2016-os könyvkihívásra. :D :D Emlékeztek még rá? Itt a bejegyzés róla: xxx



A 2016-os évet 7 feliratkozóval, és +3000 megtekintéssel kezdtem. Ekkor volt az, hogy egy kis ihlethiányban szenvedtem, alig hoztam bejegyzéseket, de még ennek ellenére is megkaptam életem első díját, a Dorothy Blog Awardot. :)♥
Ahogyan haladtunk tovább az idővel, a blogon is egyre több volt a nézettség, februárban, tehát alig két hónap elértük a 4000, áprilisban meg az 5000 megtekintést. Kaptam egy gyönyörű szép design-t, valamint egy másodszerkesztőt: Sazz-t.
A nyár eleje már egy kicsikét döcögősen indult, ugyanis már úgy éreztem, hogy nem élvezem azt, amit csinálok. Hogy állandóan ugyan arról írok, csak a bejegyzések címeit változtatom meg. Éppen ezért szavazatra bocsátottam a kérdést: Töröljem-e a blogot? Ha nem, akkor viszont sürgős változásokra lesz szükség. 
Ekkor volt 13 feliratkozóm, és már majdnem 6000 megtekintésem.
Végül aztán a változást választottátok (♥), ami egyet jelentett azzal, hogy a galériát bezárjam, a film-, a sorozatajánlókat és a véleménykifejtéseket ritkábban frissítsem. Az elején furcsa volt, és ennek dacára is írtam sorjában a film-, illetve a sorozatajánlókat, de végül mindegyiket kukába dobtam, mert egyszerűen nem tetszettek, és ami már nekem sem tetszik, azt nem szeretném nektek is megmutatni.
Több könyvajánlót írtam, valamint létrehoztam egy új bejegyzésfajtát: a Wattpad ajánlót, ugyanis az a közösségi oldal akkor nagyon sok részt vett ki az életemben. Pontosabban most is kivenne, ha lenne időm böngészni rajta és olvasni.
Viszont júliusban nem ez hozta meg a blog sikerét elsősorban, hanem a bizonyos 30 napos könyvkihívás Lénával. Amit igazából nem is csodálok, mert szerintem baromi jóra sikerült, és mindketten nagyon élveztük írni a bejegyzéseket. :) Ekkor történt a jelentős változás, ami miatt is emlegetem a júliust 'Második nyitásnak'. Hirtelen egy hónap alatt kétszeresére nőtt a feliratkozók száma, és 8000 megtekintésem lett. Ami elég király, akárhogy nézzük, nem?
Eljött a szeptember - új suli, új esélyek, új remények, ez a blogomra is érvényes, ugyanis belekezdtem a Főnix Könyvműhellyel egy olyan projektbe, hogy támogatják a blogomat egy-egy recenziós könyvpéldánnyal, ezért cserébe én írom sorjába a kritikákat róluk. Az első ilyen bejegyzésre novemberben került sor, Oculus címen meg is tekinthetitek. :)
De nem csak a Főnix Könyvműhelytől érkezett támogatás, hanem a Maximtól és a Twister Media-tól is, amit nagyon szépen köszönök ismételten! 
Még októberben - valamint decemberben - a többi bloggerrel egy közös projektbe kezdtünk, és létrehoztuk a Halloween-i, valamint a Karácsonyi Projektheteket. Az utóbbira már kevesebb időm volt publikálni, de én így is nagyon élveztem a bejegyzéseket írni. Remélem, hogy a többiek is, és még lesznek ehhez hasonló projektek. :)
A december hónap már egy kicsit mozgalmasabb volt számomra, ugyanis a kritika írás mellett még életem első interjúját is elkészítettem A. M. Aranth-tal, ami nekem nagyon sokat jelent, ugyanis ez azért egy szép kezdetet jelent, nem? 

Brutális egy év volt ez, de mégis imádtam 2016-ot, remélem, hogy a 2017-es évről is ugyan ezt fogom elmondani 2016. 12. 31-én. :D


_____________________________________________


Még Lénával kitaláltuk, hogy idén meg fogjuk csinálni a 2016-os Book Challenge-t, azonban ez nem igazán jött össze. :D Én csináltam, tényleg, csak nem volt időm mindet kiolvasni, plusz a listán is sokat variáltam. Léna viszont nem is foglalkozott vele. :'D♥ Az elején még komolyan vette, és talán 3-4 könyvet ő is elolvasott, de neki nem tetszett, hogy ennyire meg volt szabva, hogy mit olvassunk el idén, így félbehagyta a kihívást, és vagy harmincszor újraolvasta a Miután sorozatot. :D 

40 könyv volt összesen, ezekből azon a listán, amit a blogon tettem közzé 18 könyvet sikerült elolvasnom, azonban amit én sunyiban készítettem Word-ben, abból 30-at. Tehát tényleg nem volt sok hátra, de olyan könyvek maradtak, amiket szerintem nem mostanában fogok már elolvasni (ha egyáltalán el is fogom):
Oidipusz király, Frei Tamás - Megmentő, James Frey - Millió apró darabban, Janne Teller - Semmi, James Dashner - Halálkúra, Halálparancs, Cheryl Strayed - Vadon, Kimerly Derting - Eskü, George Orwell - Állatfarm (+ még egy grafikus regény).


Viszont mindezek mellett sok másik kihívást is teljesítettem idén, kereket 100-at, ami szerintem tök jó arány ehhez az egyhez képest, nem? :D Jövőre megpróbálok egy kicsit jobban odafigyelni a könyveim kategóriáira, és tenni fogok az ügy érdekében, hogy az az éves kihívásom már tényleg sikerüljön. :)


_____________________________


Idén összesen 67 könyves olvastam ki, ami a tavalyi 12-höz képest ez eszméletlenül jó és 10 könyvet szereztem be. :) Szerintem ez az év sikeres volt olvasás szempontjából, igyekszem ezt 2017-ben überelni. :)



Mindenkinek sikerekben gazdag 2017-et, és nagyon-nagyon boldog új évet kívánok! ♥


x Sam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...