Ismertető a blogomról

Sziasztok! :) Én Sam vagyok. Ezennel meg is szeretném nyitni a blogot. Hogy miket találhattok itt?

  • Zenéket - ide az adott kedvenc számaimat, zenekaraimat fogjátok látni. Persze nem csak címek lesznek leírva, láthattok dalszövegeket,fordításokat és énekesekről információkat is.
  • Képeket - különféle témákban fogok hozni nektek képeket, amiket kommentben mondtok nekem. :)

  • Könyvajánlókat - nagyon szeretek olvasni, és van pár könyv, amit szívesen megosztanék veletek. Minden héten kiválasztanék egy adott könyvet, amit 'Olvastad már?' néven fogsz megtalálni jobbra, a modulok között, és az lenne az úgymond hét könyve, amit nem szabad kihagynod ha könyvmoly vagy. :D

  • Filmajánlókat, sorozatajánlókat - én egy kész sorozat- és filmguru vagyok, tehát nagyon szívesen hozok ajánlókat, és friss információkat filmekről/sorozatokról. Ugyan úgy, mint a könyveknél, itt is lenne hét filmje és sorozata modul.

  • Véleménykifejtést - szeretek mindenről véleményt nyilvánítani, és aztán kifejezni a gondolataimat írásban, úgyhogy szerintem erről is láthattok majd bejegyzéseket. :)

  • Érdekességeket, egyéb információkat - nem szeretném, ha röghöz kötött lenne a blog, ezért fogok hozni nektek afféle 'random' dolgokat is. :)
 


Nos hát, ennyit szerettem volna ezzel a bejegyzéssel üzenni nektek, hamarosan jelentkezem. :) ha tetszik a blog, akkor nyomjatok egy +1-et. 

Sziasztok! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...