2015. október 7., szerda

Könyvajánló: Wm. Paul Young - A viskó

Író: William Paul Young
Cím: A viskó
Eredeti cím: The Shack
Oldalszám: 256
Elmesélő: Willie, E/3.
Kategória: Valóság és fantasy (keresztélység)
Eredeti megjelenés éve: 2007.
Kiadás éve Magyarországon: 2009.
Könyv további részei: -

Könyv tartalma:

Végre magyar nyelven is megjelenik a már sokak által nagyon várt könyv, A Viskó (The Shack). Egy regény, aminek sikerével – és tartalmával – még a Forbes Magazin is foglalkozott… Nem gyakran fordul elő! (2009. június 8.)

Egy, a telepesek által elhagyott rozoga, rossz emlékeket idéző viskó (A Viskó) egyszeriben döbbenetes titkok tárházává válik, ahol izgalmas találkozások során a megbocsátás gyógyító ereje és hatalma is felragyog a sebzett szív számára.

William P. Young megrázó regénye az utóbbi idők egyik legnagyobb könyvsikere, rövid idő alatt 8 millió példányban fogyott el! A sok vitát kiváltó regényről azt tartják, hogy olyan hatással lehet korunk kereszténységére, mint a Zarándok útja a maga idejében. A sokat megélt színésznő, Demi Moore a Twitteren keresztül ajánlotta rajongóinak és férjének, mivel Ő maga „ sorsfordító erejű” üzenetre talált a könyv elolvasása közben.

Saját vélemény:

   Hát, hol is kezdjem...?    Bevallom, itt most egy kicsit csaltam, ugyanis még nem olvastam ki ezt a könyvet. Na de térjünk a lényegre: az, ahogyan William ír, az nekem rettenetesen tetszik. Kifinomult, letisztult, de még is olyan, amit egy tizen pár éves gyerek is megérthet. Őszintén szólva, fogalmam sem volt róla, hogy mi fog történni ebben a könyvben. A hátulja nem tartalmaz leírást. Minden amit tudtam, az az volt, hogy végigment a családomon, és mindenkinek hihetetlenül tetszett, gondoltam, nekem miért nem? 
   A borító alapján egy jó Steven King-féle könyvre számítottam, és mikor már az ötödik fejezet vége felé jártam, lesokkolódtam. Tényleg ilyen ez a könyv? - gondoltam állandóan. Aztán beletörődtem. A történet alap ötlete az nekem nagyon tetszik. Kreatív, egyedi, ráadásul attól, hogy egy keresztény könyv, kifejezetten jó (Ezalatt most nem azt értem, hogy minden, ami Istenhez kapcsolódik rossz, csak még nem olvastam korábban hasonló könyveket, és nagyon meglepődtem).
   Szerintem adjatok neki egy esélyt, minden, amit eddig nem értettél bármivel kapcsolatban, itt ez most meg fog történni, csak el kell olvasnod a regényt. Érdekfeszítő és magávalragadó - fogalmazta Mitchael W. Smith


Értékelés:


★ ★ ★ ★ ☆


Online elérhetőség:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...