Véleménykifejtés: Homoszexuálisak - elítélendőek, avagy normális emberi lények?

Figyelem! Ezzel a bejegyzéssel senkit sem szeretnék megsérteni. Ez csak is az én véleményem, nem kötelező elolvasni.

Sziasztok! Egy pár napja nagyon felhúztam magamat ezen a témán, és gondoltam itt az ideje, hogy tisztázzam a saját véleményemet a homoszexuálisakról, vagyis a melegekről. Tudom, ez is egy relatív téma, de amit nekem mondtak erről, mint saját vélemény, az nagyon felidegesített.

Pénteken, valamint kedden hittanon szóbakerült ez a téma is, mint egy egyszerű kis kibeszélendő apróság. Ne értéstek félre, tiszteletben szoktam tartani mások véleményét, de amikor azt mondják nekem, hogy a melegek elítélendőek, mert csak, akkor az már több a soknál.

Emberek! Miért is kell elítélni a melegeket? Ezt válaszoljátok meg nekem. Ha adtok egy nyomós indokot, akkor azt fogom mondani, hogy oké (bár ettől függetlenül az én véleményem nem fog megváltozni).

Szóval hittanon én, meg Léna barátnőm leálltunk vitatkozni emiatt a hitoktatóval, ugyanis elkezdte nekünk mondani, hogy a homoszexualitás egy gyerekkorban kialakuló betegség, és hogy ebből ki lehet ám gyógyulni, csak akarni kell, és elfogadni a segítséget, viszont vannak olyanok, akik ezt nem teszik meg, ezért a melegek (igen, így összességében) elítélendőek. 

Na, álljunk meg.

"A homoszexualitás egy gyerekkorban kialakoló betegség..." Meglehet. Ki tudja? Egy súlyos trauma után ez simán megtörténhet, vagy erre egy tök jó példát mondott a tanár, hogy ha van az anyuka, aki a család feje, ő irányít mindenkit, van a pipogya apuka, van a két báty, akik katonák, és férfiasak, és van a hat éves, gyenge kisfiú, aki a saját apjához hasonlítgatja magát, mert még eldönteni se képes, hogy fiú-e vagy lány, ezért lesz a későbbiekben más identitású, mert hogy neki az tetszik, ha valaki ugyan olyan, mint Ő. 
Viszont ez megcáfolandó, ezt Léna mondta, hogy szerinte ez nem egy gyerekkorban kialakuló betegség, sőt egyáltalán nem az, mert ezzel az ember születik. Vannak például olyan fiúk, akiknek sosem voltak fiúbarátaik, csak lányok, és már ők is annak tartják magukat.

"...ebből ki lehet gyógyulni..." Erre én igazán kíváncsi lennék. Lehet, hogy vannak olyanok, akik kigyógyultak, de én abban a hitben maradok, hogy nem teljesen. Az a lány, aki a saját neméhez vonzódik, az szerintem továbbra is úgy fog maradni, csak már nem homoszexuális, hanem maximum biszexuális lesz. 

"...csak akarni kell, és elfogadni a segítséget, viszont vannak olyanok, akik ezt nem teszik meg..." De ember... Nem tudnak csak úgy erre igent mondani. Ez olyan, mintha felajánlanák nekem, hogy segítenek abban, hogy ne a fiúkat, hanem a lányokat preferáljam. Abszolút nem mennék bele, mint ahogyan egy meleg sem.

"...ezért a melegek elítélendőek..." Huha, ezt aztán meg tetszett magyarázni. Na de ácsi. Ha a homoszexualitás gyerekkorban alakul ki valami súlyos trauma után, akkor elítéli azokat. Vagyis, elítéli a pszichiátriai betegeket, a kleptomániásokat és a pedofilokat is? Gratulálok, tanár úr, Ön a legönzetlenebb hitoktató. 

Dehogyis, a kleptomániaság és a melegség egyáltalán nem hasonlítanak, ne keverjük a szezont a fazonnal.

Miért ne hasonlítanának? A kleptomániaság egy betegség, szintúgy a melegség, ahogyan Ő említette, és ki lehet belőlük gyógyulni, de mégis elítéli őket. Akkor hogy is van ez?

A pedofília az meg már tényleg egy más dolog, azokat én teljes mértékben elítélem.

Ez mondjuk annyiban igaz, hogy sokkal durvább dolog, mint a homoszexualitás, de szerintem ez sem elvetendő. Még is csak beteg emberekről van itt szó.

Ne értsétek félre, nem mondom hogy ez jó dolog, és csinálják nyugodtan, de szerintem nem kell őket akasztófára küldeni ezért a tulajdonságukért.



Ezzel a bejegyzéssel nem azt akarom mondani, hogy a melegség egy nagyszerű dolog, de szerintem vannak olyan emberek, akik túlreagálják ezt az egészet. Rengeteg megcáfolandó tény van azok közül, amiket felsoroltam, mert például utánanéztem a neten, hogy biológusok szerint nem születünk úgy, hogy homo- vagy biszexuálisok vagyunk, ez majd a későbbiekben jön egy bizonyos döntés után, hogy szeretnék-e olyan úton haladni, mint a heterók, vagy inkább választom a másikat...?

Viszont van egy dolog, amivel egyáltalán nem értek egyet, és az nem más, mint a melegfelvonulás. Ebbe most így külön nem szeretnék belemenni, de a lényeg az, hogy tök felesleges az egész hacacáré, viszont a hetero szülök meg ne panaszkodjanak, hogy a gyermekeik el fogják ezeket tanulni tőlük. Hát nem kell kimenni a felvonulásra. Ilyen egyszerű.

2 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon, de nagyon kényes téma, amibe belenyúltál. A legtöbb ember ugyanis nem éppen toleráns, ha "ferde hajlamról" van szó. Én azon kevesekhez tartozom, akik igen, de nálam is van egy bizonyos határ, ami már sok.

    A sok közé tartoznak a melegfelvonulások, amiket még a melegek is el szoktak ítélni. Ugyanis - ezt egy volt meleg ismerősöm mondta - ezek a felvonulások, meg parádék csak adják a lovat a nem éppen toleráns emberek alá, szítják a feszültséget, és ezzel a normális, nem magamutogató melegeket is rossz színben tüntetik fel. Én ezt elfogadom, és nem is támogatom a parádét. Ahogy az is ellenemre van, ha valaki (most szexuális, társadalmi, vallási, vagy bármilyen irányultságtól függetlenül) arra akar engem kényszeríteni, hogy fogadjam el őt. Nem szeretem, ha az arcomba tolja valaki a "másságát", vagy bármijét. Hadd döntsem már el én magam, hogy elfogadom-e az illetőt olyannak, amilyen, vagy sem. Nem azt mondom, hogy mindenki, aki nem heteró, az fúj, hanem azt mondom, hogyha a melegek közül az a kis réteg nem hívná fel magára ilyen kényszeredett, direkt bicskanyitogató módon a figyelmet, az emberek jóval normálisabban fogadnák a dolgot. Ez persze csak az én szerény véleményem.

    A tudomány mai állása szerint egyébként a homoszexualitást egy hibás gén okozza, amely vagy aktívvá válik, vagy nem. Szóval nem úgy van, hogy valaki egy nap úgy dönt, hogy leszbikus, biszex, meleg vagy akármi lesz, hanem a gén maga lép működésbe. Ezt persze kiválthatja gyermekkori trauma, családon belüli erőszak, nemi erőszak (nemtől és kortól függetlenül), vagy bármi más is.

    VálaszTörlés
  2. Nehéz téma, tényleg. Vannak akik elfogadják, vannak akik nem, viszont egy hitoktatótól ne várd azt, hogy elfogadja a melegeket. Biztos vannak kivételek, de a legtöbben tényleg undorodnak a dologtól és nem akarják ezt látni. Amit szintén meg lehet érteni.
    Noha én sem ítélem el őket, sőt rengeteg ezzel kapcsolatos animét, videót, filmet nézek, ettől függetlenül tiszteletben tartom azok véleményét is, akik nem bírnak rájuk nézni.

    Noha szerintem is sok, hogy bárki azt mondja, hogy betegség, stb. De ettől függetlenül meg kell érteni, hogy a vannak akik undorodnak ettől, és ő tőlük nem várhatjuk el, hogyha szóba kerül a téma a melegek pártját fogja.

    Az, hogy hogyan alakul ki nem tudom, őszintén szólva nem is érdekel annyira.

    Puszi: Rowena :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...