2015. október 1., csütörtök

~ Mi történik most? ~

Sziasztok! Elnézést, hogy ilyen kevés bejegyzést írok mostanában, de sajnálatos módon elkezdődött az iskola, és nincs annyi időm, mint nyáron.

Nagyon szívesen hoznék film-, könyv- valamint sorozatajánlókat, de sajnos nyár óta nem volt időm megnézni egyetlen egy filmet sem, a könyvek olvasásáról meg inkább ne is beszéljünk, teljesen ki vagyok borulva...

Rettenetesen örülök, hogy tetszenek Nektek a vélemény kifejtéseim, de sajnos azoknak a megírása nekem nagyon hosszadalmas, igyekszem minél hamarabb hozni őket, de nem csak idő kérdése ez, hanem az ihlet-é. 

Igen, rengetegszer szembesülök azzal a tudattal, hogy nincs ihletem. Például van egy filmajánló, amit még körülbelül a nyár közepén kezdtem el írni, és mikor már ott tartottam, hogy Saját vélemény, bezártam az oldalt, mert egyszerűen nem tudtam mit mondani róla, legalább egyszer meg kéne ismét néznem, de mint már mondtam, a sok matek házim ezt nem igazán engedi. 

A következő dolog, amit meg szeretnék említeni, az az, hogy milyen bejegyzéseket láthattok a közeljövőben. Nem tudom előre megmondani, hogy pontosan mikorra várhatóak, de ne aggódjatok, hamarosan ezek is ki lesznek rakva:



Most jelent meg Az útvesztő második része a mozikban, vagyis a Tűzpróba, még sajnos nem láttam, de tervezem megnézni, úgyhogy hamarosan erről is láthattok véleményt.


Már egy hete elkezdtem olvasni, de még mindig csak a 40. oldalon járok, ami hihetetlenül elszomorít, mert valójában nagyon is tetszik a könyv.

Véleménykifejtés

Most egy sokkal komolyabb témáról lesz itt szó, amit elég sok idő elkészíteni. Egy kis ízelítő:

,,Szóval hittanon én, meg Léna barátnőm leálltunk vitatkozni emiatt a hitoktatóval, ugyanis elkezdte nekünk mondani, hogy a homoszexualitás egy gyerekkorban kialakuló betegség, és hogy ebből ki lehet ám gyógyulni, csak akarni kell, és elfogadni a segítséget, viszont vannak olyanok, akik ezt nem teszik meg, ezért a melegek (igen, így összességében) elítélendőek."



Igazából ezek azok, amiket mostanában terveztem, de sajnos tényleg doga van a doga hátán, ráadásul rengeteg plusz órára is járok (például ezért hétfőnként este nyolcra érek haza), szóval kérlek, legyetek türelmesek, én igyekszem minél hamarabb hozni a bejegyzéseket. Köszönöm szépen, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...