2015. augusztus 8., szombat

Könyvajánló: Veronica Roth - A beavatott

Író: Veronica Roth
Cím: A beavatott
Eredeti cím: Divergent
Oldalszám: 330
Elmesélő: Tris Prior, E/1.
Kategória: Disztópia (ifjúsági)
Eredeti megjelenés éve: 2011.
Kiadás éve Magyarországon: 2012.
Könyv további részei: A lázadó, Hűséges, Négyes (kiegészítő kötet)

Kiadó: Ciceró

Könyv tartalma:


Egyetlen döntés alapján megtudhatod, kik az igazi barátaid.

Egyetlen döntés meghatározhatja értékrendedet.

Egyetlen döntés örökre megmutathatja, kihez vagy mihez vagy hűséges.

Egyetlen döntés, melytől megváltozol.
Egy jövőbeli világban az embereket csoportokra osztják a személyiségük legfőbb jellemzője alapján. Tris Prior sejti, hogy Elfajzott, vagyis egyik csoportba sem illik bele. Amikor megtudja, hogy összeesküvés szövődik az Elfajzottak elpusztítására, ki kell derítenie, miért annyira veszélyesek az Elfajzottak, mielőtt még túl késő lesz.


Saját vélemény:

Eredetileg nem terveztem róla bejegyzést írni, de mivel most olvasom A lázadót, ezért gondoltam, miért is ne?
Őszintén szólva, ez nem egy kedvenc sorozatom, viszont nem annyira rossz. Érdekel a folytatása, kíváncsi vagyok, hogy végül mi lesz Trisék sorsa, ezért is szeretném elsősorban befejezni a trilógiát. Bár nekem személy szerint a film jobban tetszett. Kérlek, ne öljetek meg ezért. Az alap sztori szerintem nagyon kreatív, izgalmas, és tényleg érdekfeszítő. Csak az nem jön be igazából, ahogyan Veronica ír. Ami azért elég nagy bökkenő egy könyvnél. Olyan zavaros. Néha már nem is bírtam nyomon követni Tris gondolatait. Egyszer szuper pozitív, de van olyan is, amikor átmegy depresszióba az egész könyv, ami azért eléggé le tudja amortizálni az embert. 
Elsősorban azoknak tudnám ajánlani A beavatottat, akik disztópia falók, mert annak ez a regény tökéletesen megfelel, sőt! Szerintem ez az egyik legkreatívabb könyv ebben a műfajban. 

Értékelés:


★ ★ ★ ☆ ☆ 



Online elérhetőség:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...