2015. augusztus 3., hétfő

Tea Book Tag

Sziasztok! :) Ráakadtam a neten erre a Tag-re, és annyira megtetszett, hogy ki szeretném tölteni.


1. INSTANT TEA, avagy a legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál.





Ez a megszokottakhoz képest elég rövid könyv, mindössze 238 oldal. Bár akármennyire is vékony a vastagsága, egy elég akciódús, vicces és érdekes történetről van itt szó, aki szereti a fantasykat, és valami kikapcsolódásra vágyik, annak ajánlom ezt a könyvet.


2. ZÖLD TEA, avagy egy könyv zöld borítóval.




Őszintén szólva, elég sokáig gondolkoztam ezen, mert eddig nem nagyon olvastam zöld borítójú könyveket a Five-on kívül, de mivel ezt már írtam az elsőhoz, ezért maradt kizárásos alapon Az útvesztő. Nem hiszem, hogy van olyan olvasóm, aki nem ismeri ezt a könyvet, de azért elmondom, hogy ez a fantasy kategóriába tartozik, de én inkább mondanám kalandos thrillernek. 



3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL, avagy egy könyv, ami átmelengeti a lelked.






Nagyon sok szép emlék köt ehhez a könyvhöz is, amire visszagondolván már melegség önti el a szívemet. Imádom ezt a regényt, mert a kedvenc városomba és időszakomba röppent vissza, ráadásul még a történet is fantasztikus. Aki olvasta a Csontváros-t, de annyira nem tetszett neki, az szerintem mindenképpen adjon esélyt ennek a Pokoli szerkezetek-trilógiának, mert egyszerűen nagyon jó.



4. ÖTÓRAI TEA, avagy egy könyv, amit angolul (vagy bármilyen más nyelven) olvastál. 



-------------------------

Eddig csak magyarul olvastam könyveket, mert nem állok olyan szinten, hogy megpróbálkozzak egy német (vagy angol) fordítású olvasmánnyal.

5. GYÓGYTEA, avagy egy könyv, amit nem élvezetből, hanem kényszerből olvastál el.




Ötödikes fejjel fogalmam sem volt róla, hogy milyen nagyszerű könyvvel is van dolgom. Ez volt a kötelező olvasmányom, és anyukám megtiltotta, hogy bármi mást is csináljak a Pál utcai olvasásán kívül, ezért kénytelen voltam erőt gyűjteni magamon, és végül kifejezetten tetszett ez a történet.



6. FEKETE TEA, avagy egy olyan akciódús könyv, amin soha, de soha tudtál elaludni. 






A Lélektársak-trilógián képtelen lennék elaludni, de ez a 3. rész olyan akciódús, hogy még esélye sem lenne az álmosságnak ellenem. Ez egy régi, kedvenc trilógiám, akit érdekelne, ez egy fantasy tele poénokkal, akciókkal és szerelemmel.


7. JEGES TEA, avagy egy igazi, hamisítatlan nyári kaland.



Szerintem elég nagy kaland az, ha bérbe adjuk a testünket, de az agyunkban lévő chip meghibásodik, ezért öntudatunkra ébredünk, de a bérlőnk életét kell a szabály szerint tovább élnünk. Nem igazán nyári, de annak is vehetjük szerintem.



8. KALINKA SZAMOVÁR, avagy egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetővé.





Több éve szenvedek vele, és egyszerűen nem tetszik. Bármennyire is szeretném, de sajnos nem jön be. A sztori túl erőltetett, és ettől válik számomra képtelenné az elolvasása. Nem azt mondom, hogy rossz, csak az én ízlésemnek nem megfelelő.



Hát akkor ennyi lett volna ez a kis Tea Book Tag. Remélem tetszett, és hozhatok még hasonló bejegyzéseket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...