2015. augusztus 22., szombat

The Movie Tag

Sziasztok! Ez a Tag eredetileg 22 kérdésből áll, de ebből kiválogattam 5-öt, ugyanis volt, amit nem tudtam rendesen lefordítani, valamint rengetegre képtelen voltam válaszolni.

1. EGY FILM, amit te szeretsz, viszont mindenki más utálja.


Csontváros


Nekem bárki bármit mond ezzel a filmmel kapcsolatban, én akkor is imádom. Egyébként is oda meg vissza vagyok a Cassandra Clare könyvekért, és az ötlet, hogy megfilmesítik a legismertebbet, az szerintem már fantasztikus, és marha jól el is készítették.



2. EGY FILM, amit te utálsz, viszont mindenki más szereti.


Az ír manó szerencséje

Ezt a filmet a Disney csatornán adták, és volt egy olyan időszak, amikor állandóan ez ment, és hát egy kicsit (nagyon) meggyűlöltem. Az alap elképzelés is borzalmas szerintem, viszont mindenki más az osztályomból erről a filmről áradozott, ami meg még inkább felbosszantott (Sőt, még a tesóm is, pedig általában vele szoktam lefujjogni az ehhez hasonló felvételeket).

3. EGY FILM, ami mindig megsirat.



Az utolsó dal


Bármikor, ha megnézem ezt a filmet, el fog a sírhatnék, ugyanis az én családomnál is volt egy olyan eset, mint ami ennek a filmnek a végén történt. Miley Cyrus szerintem egy fantasztikus színész (/énekes), és szerintem itt, Az utolsó dalban igazán kitett magáért, és vallhatjuk ezt a legjobb filmjének.





4. EGY ANIMÁCIÓS FILM, ami a te kedvenced.




Agymanók


Imádtam ezt a mesét, mert nagyon aranyos, megható, és vicces, ráadásul az egyik barátnőmmel néztem meg a moziban, szóval még emlékek is kötnek hozzá. Szeretem, mert látszik rajta, hogy nem kicsiknek készítették, ugyanis vannak benne olyan fogalmak, mint például a hosszútávú memória, amit még egy 5-6, sőt néha egy 8 éves sem tud megérteni.



5. HAMAROSAN MEGHALSZ, de még meg szeretnél nézni egy filmet utoljára. Melyik lenne az?


Kavarás


Ebben a filmben rengeteg olyan színész van, akiket imádok, úgyhogy biztos, hogy ezt választanám, ráadásul nem szeretném az utolsó óráimat sírással tölteni, úgyhogy ez a vígjáték tökéletesnek minősül ilyen szempontból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...