2015. augusztus 22., szombat

Könyvajánló: Veronica Roth - A lázadó

Író: Veronica Roth
Cím: A lázadó
Eredeti cím: Insturgent
Oldalszám: 434
Elmesélő: Tris Prior, E/1
Kategória: Disztópia (ifjúsági)
Eredeti megjelenés éve: 2011.
Kiadás éve Magyarországon: 2013.
Könyv további részei: A beavatott, Hűséges, Négyes (kiegészítő kötet)

Könyv tartalma:

Egyetlen döntésed hatására megváltozhatsz vagy akár meg is semmisülhetsz.

Minden egyes választásunknak megvannak a maga követelményei.
Tris Prior is megtapasztalja ezt, amikor nyugtalanság és zavar támad körülötte a társadalom valamennyi csoportjában. Meg kell próbálnia megmenteni a szeretteit - és önmagát -, miközben újra meg újra szembesül a fájdalom, a megbocsátás, az azonosulás, a hűség, a politika, a szerelem és a szeretet kérdéseivel.

Saját vélemény:

   Sokkal jobban tetszett, mint az első rész. Bár az elején egy kicsit szkeptikus voltam, de minél tovább haladtam az olvasásával, annál inkább magával ragadott, szóval gyorsan elhessegettem a negatív gondolataimat. 
  A könyv és a film (mily meglepő) teljesen különböznek egymástól, de én mind a kettőt ugyan olyan jónak találtam. Veronica stílusát már kezdem egyre jobban megszokni, de még mindig nem jön be úgy igazán. Miközben lapozgattam a könyvet, egyre jobban vált nyomasztóbbá a sztori, amitől én is napokig szomorú és mérges voltam. Teljesen kihatott rám Tris lelki állapota, és hatalmas bűntudatom volt akkor, amikor veszekedett Tobiasszel.
  Akiknek annyira nem jött be A beavatott első része, szerintem azért adjon egy esélyt a folytatásnak, mert elég mélyenszántó és összetettebb volt, ami engem személy szerint lenyűgözött.

Értékelés:


★ ★ ★ ★ ☆ 



Online elérhetőség:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...