2015. szeptember 4., péntek

Könyvajánló: Joss Stiring - Storm és Stone

Író: Joss Stirling
Cím: Storm és Stone
Eredeti cím: Storm and Stone
Oldalszám: 325
Elmesélő: Író, E/3.
Kategória: Krimi (romantikus, ifjúsági)
Eredeti megjelenés éve: 2014.
Kiadás éve Magyarországon: 2014.
Könyv további részei: -

Rövid tartalom:

Az előkelő bentlakásos iskola borostyánnak borított falai között korrupció, botrány és egy összeesküvés baljós hálózata rejtőzik.
Az Amerikából jött Raven Stone-nak feltűnik, hogy valami nem stimmel. Először is ott vannak a titokzatos eltűnések. Aztán a tanárok hazugságai. És most pedig a halálos fenyegetések...
A nyugtalanító történéseket csak tovább bonyolítja a rejtélyes Kieran Storm feltűnése, akinek nemcsak az agya penge, de a teste is döglesztő. Raven érzi, hogy beleszeretett a fiúba, de megbízhat olyasvalakiben, akiről szinte semmit sem tud?

Saját vélemény:

   Ezt a könyvet "csak" hatszor olvastam el, szóval érzékelhetitek, hogy mennyire imádom. Egyébként is Joss Stirling a kedvenc íróim között van, ugyanis a Lélektársak-trilógia valami fantasztikus, és hát nagyon jól tettem, hogy ezt a művét is elolvastam. A történet akár lehet valósághű is (kivéve a Kieran és Joe részét), a szereplők közül meg egyedül Gina idegesített nagyon, úgyhogy megnyugtatlak titeket, a főszereplő csak minimálisan irritáló hozzá képest. :D Ami pedig a Storm-Stone részt illeti, nekem nagyon tetszett az, ahogyan a szerelmük alakult ki, pedig én egyáltalán nem rajongok a romantikus történetekért.

Értékelés:



★ ★ ★ ★ ★

Online elérhetőség:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...