Sorozatajánló: The 100


The 100


Információk: 

Műfaj: Dráma

Rendező(k): Omar Madha
                                               Dean White 
                     P.J. Pesce

                     Matt Barber 
                     John Behring

Főbb szereplők: Eliza Taylor-Cotter - Clarke Griffin

                           Bob Morley - Bellamy Blake
                           Paige Turco - Abigail Griffin
                           Marie Avgeropoulos - Octavia Blake
                           Christopfer Larkin - Monty
                           Lindsey Morgan - Raven Reyes

Rövid tartalom:

Atomháború a földön, minden élőlény elpusztul, csak azok élik túl akik az űrben keringő űrállomásokon tanyáznak a nukleáris katasztrófa idején. Ezeket az űrállomásokat összekapcsolják, és az a terv, hogy 100 évig életben tartják ott az embereket, hogy a sugárzás elmúltával visszatérjenek a földre, és újra benépesítsék azt. A sorozat kezdetekor, 97 év telt el, de egy meghibásodás miatt leküldenek 100 fiatal fiút és lányt a földre, hogy több oxigén maradjon az űrállomáson, ők meg vagy meghalnak, vagy kiderítik, hogy élhető-e már a Föld…



Részek:

1. évad: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. , 7. , 8. , 9. , 10. , 11. , 12. , 13. 

2. évad: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. , 7. , 8. , 9. , 10. , 11. , 12. , 13. , 14. , 15. , 16. 

3. évad: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. , 7. , 8. , 9. , 10. , 11. , 12. , 13. , 14. , 15. , 16. HAMAROSAN


Saját vélemény:


   Mikor először említették meg ezt a sorozatot, azt mondták, hogy sokkal jobb, mint a The Walking Dead. Hát most megértettem, hogy miért. A két sorozat tény, hogy úgy hasonlítanak egymásra mint az ég és a föld, de egyetlen közös cselekvés van bennük: a túlélés. De még ez sem annyira. A TWD-ben ha azt mondják, hogy túl akarják élni a katasztrófát, akkor a járkálókra gondolnak, és eszükbe sem jut más, amitől eléggé valósághűtlen lesz a sztori. Viszont a The 100-ban a természet, és a maradék földön lakó emberek/állatok az ellenségük, és az egész úgy van előadva, hogy mi is tanulhassunk a sorozatból. Mint például hogy mit kell akkor tenni, ha valaki súlyos balesetben részesül, vagy kevés az étel/víz.

   A történet rettenetesen izgalmas, én például 3 részt néztem meg eddig, azalatt az idő alatt hatszor sokkolódtam le, egyszer sírtam és gyászoltam (ráadásul kitaláltam az első évad legnagyobb fordulatát :D). A színészek valami elképesztően jók, a történeti szálak egyre jobbá fonódnak. Ha nem nézed A 100-at, akkor mindenképpen kezdd el. Ilyen fantasztikus sorozatot én még nem láttam. De komolyan.

Értékelés:

★ ★ ★ ★ ★ + 1 ★
(Csak hogy még inkább érzékeljétek, hogy mennyire tetszik.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...