2015. szeptember 3., csütörtök

~ Újdonságok a blogon ~

Sziasztok! A blog az utóbbi időben viszonylag nagy átalakuláson ment keresztül, úgyhogy szeretném most tisztázni, hogy mik változtak eddig a blogon, és hogy mik fognak még.

1. Fejléc



Igen, mint láthatjátok lett egy saját fejléce a blognak, ugyanis kaptam pár megjegyzést, hogy fel kéne valamivel dobni a design-t, úgyhogy megkértem Crystalt , hogy alkosson nekem valami szépet, és hát ez meg is történt, amit még egyszer nagyon köszönök! :)

2. Zenelejátszó

Kitöröltem a zenelejátszót, mert rengetegen mondták, hogy borzalmas, hogy automatikus a lejátszás, én viszont úgy gondoltam, hogy az egészet hagyom inkább, mert rengeteg problémám volt így is vele.

3. Információk

Készítettem egy információk modult, ugyanis kellett egy forrás megjelölő hely, ráadásul nem egyedül vezetem a blogot, van egy kis segítségem is, ezért gondoltam hogy nyilvánosság elé hozom ezt is, hogy ne legyen kavarodás. :)

4. Modulok betűtípusa

Megváltoztattam a betűtípust, mert nem igazán illett a design-hoz.

5. Közvélemény kutatás


Muszáj volt egy szavazás modult kitennem, mert érdekel a véleményetek, hogy mikről hozzak bejegyzéseket, ugyanis elsősorban nektek írom a blogot, úgyhogy fontos az, hogy Ti miket szeretnétek látni.

6. Feliratkozás

Még gondolkozom azon, hogy legyen egy rendszeres olvasók modul a blogomon, úgyhogy lehet, hogy ilyen is lesz a közeljövőben.

7. Visszajelzések

A blog egyre több oldalmegjelenítésre tesz szert, ezért most már szeretnék egy kis visszajelzést. Itt gondolok egy kommentre, +1-re, szavazatra, egy kis rövidke üzenetre a chatben vagy majd a későbbiekben egy feliratkozásra. Nagyon hálás vagyok, hogy ennyien kattintottatok a blogomra, de egy kis visszajelzés nagyon jól esne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...