2016. szeptember 2., péntek

12 napos blogger kihívás: 07.

A jelenlegi 3 kedvenc dalod


Kettőt már nem olyan rég leírtam nektek, úgyhogy igyekszem olyanokat választani, amikről még nem volt szó.
Az első nem más, mint

Clean Bandit - Tears ft. Louisa Johnson


Nagyon szeretem már önmagában is hallgatni ezt a dalt, de leginkább a videóklipje fogott meg annyira. Tetszik, hogy klasszikus hangszerek is szerepelnek benne, mert őszintén, mostanában én nem igazán láttam olyan videókat, amikben volt. De lehet, hogy csak én vagyok így ezzel. 
A klip elején ugye mindent leütnek/felrobbantanak, és ilyen színes füst jön ki a tárgyakból. Gyönyörű szép. Főleg, amikor keverednek egymással a színek. De ha ez még nem elég, még ott van a tűz.
Minden lángra lobbant. Valami eszméletlenül varázslatos a felgyújtott hangszerek látványa (jó, ez így furán hangzik). Fáj a szívem értük, ugyanis például én évek óta szeretnék tanulni hegedülni, valamint két évig zongoráztam, de most valljuk be őszintén: nem néz ki jól?
Ráadásul nem elég, hogy a hangszerek felgyulladtak, még esett is az eső. Valamiért ez a kettő együtt tette fel az i-re a pontot nálam a klip kapcsán, hogy mennyire is imádom.


twenty one pilots - Polarize


Sajnos nincsen hozzá eredeti videóklip, így azt nem tudom értékelni. Kevesen tudják rólam, de én nagyon szeretem a twenty one pilots-ot. Bár gondolom, hogy ezzel még sokan ugyan így vannak. Rengeteg fantasztikus daluk van, Stressed Out, Heathens, Ride, Lane Boy, csak hogy párat említsek közülük. 
Nálam mindegyiknek volt egy ilyen időszaka, amikor agyonhallgattam őket. Persze közben a többit is állandóan lejátszottam, csak mindig volt egy két hétig tartó fangörcsöt kapó kedvencem. Jelenleg ez a Polarize. :D 


Skillet - I Want To Live


Az új kedvenc bandám az a Skillet, így jelenleg szinte az összes számukat nagyon szeretem, azonban a Feel Invincible mellett ez az a dal, ami a legjobban tetszik tőlük. 
Sajnos ehhez a dalhoz sincsen videóklip, de szerintem valami eszméletlenül jót lennének képesek ehhez társítani. Egyébként az elején a címe miatt figyeltem fel rá. Érdekes, érzelgős, de mégsem annyira, hogy csöpögjön a nyáltól, ráadásul még a kemény, rockos hangzása is megmaradt. Az ilyen együtteseket szeretem amúgy a legjobban. Amik még a kliséket is egyedivé tudják varázsolni, és úgy gondolom, hogy ez a Skillet-re nagyon is igaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...