2016. szeptember 3., szombat

12 napos blogger kihívás: 08.

Részletek a bakancslistámról

_____________________


1. Legalább 4 nyelven megtanulni beszélni

Az angolon és a németen kívül szeretnék tanulni spanyolt és franciát is, vagy esetleg olaszt, mert rengeteg olyan származású ismerősöm van, ráadásul elég gyakran járunk oda apa munkája miatt.

2. Szerezni egy meleg barátot

Annyira viccesek, bátrak és inspirálóak tudnak lenni a meleg emberek, és éppen ezért is szerettem volna jóba lenni mindig is eggyel. 

3. Elolvasni eredeti nyelven a Harry Potter-t.

Szerintem ez a pont magáért beszél, nyelvfejlesztő célból is jó, és azért is, mert nagyon szeretem a Harry Potter-t. :D

4. Eljutni egyszer egyedül külföldre

Hatalmas nagy előrelépés lenne számomra, ha esetleg meg tudnék szervezni egy utat külföldre, ráadásul ha még meg is valósítanám, és elmennék oda... Szerintem onnantól fogva soha többé nem lennék bátortalan. 

5. Eljutni egy külföldi előadó koncertjére

Még sosem voltam olyan koncerten, ahol külföldiek énekeltek, esetleg egy-két városi fesztiválon vettem részt, ahol jött a Wellhello, a The Biebers meg a Halott Pénz, de már régi álmom esetleg egy Miley Cyrus koncertre elmenni, vagy Green Day-re, Black Veil Brides-ra, twenty one pilots-ra vagy One Directon-re. Elsősorban természetesen azért, mert az alábbi előadók imádom, de azért is, mert rettenetesen hangulatos lenne, valamint felejthetetlen élményben részesülnék.

6. Eljutni Disneyland-be

Nagyon szeretem a Disney meséket, már az összeset láttam vagy ezerszer, és egy ilyen nagy rajongónak, mint nekem, gondolhatjátok, hogy milyen felejthetetlen élmény lenne egyszer eljutni oda. :D

7. Bekerülni az Ellen Show-ba, mint néző vagy vendég

Tudtátok, hogy az Ellen Show-ba a jegyek ingyen vannak? Csak le kell foglalni őket már hónapokkal korábban, és majd értesítenek, hogy te voltál-e az első, aki lestoppolta. Vannak, akik évekig nem jutnak be, így azt hiszem, ez mehet az életcélok közé. :)

8. Muffin bódét nyitni

Nagyon szeretek muffint sütni, és igyekszem minél több fajtának az elkészítését megtanulni, kidekorálni őket, és egyszer eljutni arra szintre, hogy árulhassam is őket.

9. Venni egyszer egy egész napos mozijegyet, és mást sem csinálni aznap, csak filmeket nézni

Az olvasás mellett az egyik kedvenc tevékenységem a film nézés. Imádok moziba járni, popcorn-t enni, és elveszni a sok látványban és poénban.

10. Megírni egy könyvet

Régóta próbálkozok egy rendes könyv megírásával, de eddig nem igazán volt bennem elég akaraterő, hogy be is fejezzem őket. Remélem, hogy egyszer ez azért sikerülni fog.


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...