2016. szeptember 16., péntek

Mert ilyen is kell néha

Sziasztok! Az utóbbi időben elég sokat foglalkoztam könyvkritikák írásával, és most végre valahára sikerült is befejeznem egyet, mégpedig Gimesi Dóra, Jeli Viktória és Tasnádi István könyvsorozatának első kötetét, az Időfutár - A körző titkát. Arra gondoltam, hogy megosztom veletek egy külön bejegyzésben. Összesen 1131 szavas, szóval messze eltörpül a 400-500 szavas könyvajánlóim mellett, de nekem nagyon tetszik, úgyhogy őszintén remélem, hogy nektek is fog.
Előreláthatólag biztos vagyok abban, hogy még fogok hozni könyvkritikát. Most éppen Kiera Cass - A koronáján dolgozom, de nemsokára A. M. Aranth - Oculus című regényéről is fogok írni, szóval biztos, hogy azokról fogok hozni bejegyzéseket, de még nem tudom biztosra, hogy mikor.
Külön oldalt nem fogok nyitni nekik, max akkor, ha nagyon belejövök, és már elég sok kritikát írtam, egyelőre a Könyvajánló menüpont alján fogjátok őket látni. Remélem, hogy tetszeni fog nektek majd a kritikám, azért kérlek úgy olvassátok, hogy ez az első ilyen bejegyzésem, szóval az esetleges hibákat légyszi, nézzétek el nekem.
Azt viszont előre le szeretném szögezni, hogy a bejegyzések spoileresek lesznek. Persze, lesz olyan, amibe keveset teszek (Ilyen például az Időfutár első része), de akadni fog olyan is, amit csak spoilerekre fogok építeni (Mint például A korona).


Nemsokára hozom akkor a bejegyzést, köszönöm, hogy elolvastátok ezt a kis bejelentést, szép hétvégét, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...