2016. szeptember 4., vasárnap

12 napos blogger kihívás: 09.

Mutasd meg, hogy hogyan csinálsz valamit

______________________________


Íme az én bloggeres rutinom. :) De nem csak a Sam's blognál, hanem úgy általánosságban mindegyiknél.

Reggel, mikor bekapcsolom a gépemet, akkor általában a blogger irányító pultot szoktam megnyitni, valamint magát a blogomat. Először ellenőrizni szoktam, hogy jött-e új feliratkozó, vagy üzenet a chatbe. Ha az utóbbira igen, válaszolok rájuk. Azután megnézem a "Hamarosan"-ban, hogy még miről nem írtam, kiválasztok egy könyvajánlót, majd kigyűjtöm róla a fontosabb adatokat. Mikor a véleményezéshez érek, mindig bezárom az ablakot, és elkezdek mást csinálni, például zenét hallgatni, kinyírni a naplómat, ahol át tudom gondolni, hogy pontosan mit is szeretnék majd a bejegyzésben leírni. Ez lehet akár többnapos művelet is, de amikor megszáll az ihlet (ez általában vasárnap késő este szokott lenni), akkor szinte azonnal körmölök is. 
Ha közzétettem a bejegyzést, kiválasztom a címkéket, elmentem, majd kilépek a gmail fiókomból, és átlépek a másik blogosomba. Igen, nekem van másik, ahol történeteket írok. Mivel egy elég kezdetleges blogom van ott, először a leveleimet ellenőrzöm, hogy megjöttek-e a rendeléseim a designerektől. Ha ez megvan, át is térek a bejegyzés írására. Amit írok, azt minden alkalommal újra szoktam olvasni, leellenőrizni a helyesírási hibákat, meg a fejezetek közötti összefüggéseket. Ezt azért szoktam, mert már szinte mindent kitaláltam, hogy mit szeretnék a történetben látni, csak sosem vagyok benne biztos, tettem-e már róluk említést. Például nem írhatom, hogy "- Jaj, Dóri, de jó téged újra látni, hogy vagy tegnap óta?", ha az elmúlt hatvan fejezetben még egy lehelletnyi utalás sem volt a nevére.
Általában egy hét alatt szoktam elkészíteni a bejegyzéseket, ha van rájuk termelészetesen időm. Közzéteszem őket, majd vissza is lépek a Sam's blogra, hátha történt ott valami érdekes. :)

Izgi, mi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...