2016. szeptember 7., szerda

12 napos blogger kihívás: !!12.!!

Egy nap az életedből


Mivel nagyon kreatív vagyok, így a mai napomat választom, hiszen hát az a friss élmény, nem?
A koleszban fél hatra állítottuk az ébresztőt, de végül hatkor keltünk ki az ágyból... Amint felültem, egyből vissza is dőlten az ágyba, mert olyan szinten izomlázam volt (meg hát most is van), hogy azt elképzelni sem tudjátok. A tanárunk egész végig gimnasztikáztatott minket... Fél hétre kábé elkészültünk, majd a harmadik emeletről (ismét megemlíteném az izomlázat) a pincébe reggelizni. A kaja zsömle volt, vaj, és főtt tojás. Vicc az egészben, hogy kenőkést kaptunk hozzá. :D De amúgy nem volt olyan rossz, pedig nem is szeretem a főtt tojást.
Hétkor berohantam még az Aldiba az egyik szobatársammal, aztán siettem is a buszhoz, mert már láttam a távolból jönni. Sikeresen elértem. :D Amúgy tök durva, mert a múlthéten mindig lekéstem, most meg néha még várnom is kell rá.
Na, aztán a suliban tanultunk, volt ma matekom, infóm, németem, kémiám, földrajzom, angolom és tesim (húzós nap). Tanítás után 4-en elindultunk a buszmegálló felé, aztán végül 3-an maradtunk, mert nem tudom, a negyedik ember csak úgy eltűnt... Majdnem lekéstük a buszt... De azért sikeresen odaértünk, és felszálltunk. Amint beértem a koleszba megebédeltem az egyik szobatársammal meg egy szomszéd lánnyal, a kaja fogalmam sincs, hogy mi volt, de ízlett, mert mindet megettem. :'D
Kaja után pihentem egy kicsit, majd rohantam is le szilóra. Egyébként nagyon gyűlölöm, értelmetlennek találom az egészet, mert én személy szerint például csak hangosan tudok tanulni, de így nem tudok érvényesülni. Sziló után DÖK gyűlésre mentem. Végül nem engem választottak meg a csoportból, de mindegy is, szerintem nem is lett volna rá időm a tanulás mellett.
A gyűlés után elmentem vacsorázni, ahol hamburger volt a kaja. Ami hát azért váó, tehát egészen idáig nem adtak annyira finom kajákat, erre ma teljesen kitettek magukért, szóval ezennel itt is szeretnék gratulálni nekik. :D
Vacsi után felmentem a szobámba, főztem egy teát, majd felhívtam a tesómat, valamint Lénát, hogy segítsenek nekem eldönteni, hogy milyen szakkörre is menjek. Végül az újságírás mellett döntöttem. :) Most írom ezt a bejegyzést nektek, aztán még egy kicsit (sokat) fogok még németre tanulni, majd irány végre az ágy! Már ezt várom reggel hat óta.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...