2016. július 27., szerda

30 napos könyvkihívás: 01.

A legjobb könyv, amit tavaly olvastál

~ Sam ~


Mivel tavaly nem túl sok könyvet olvastam el, így könnyen eldöntöttem, hogy mind közül a legjobb Cassandra Clare-től a Pokoli szerkezetek trilógia zárókötete, vagyis A hercegnő.
Az egész történetért oda meg vissza voltam, így vegyes érzelmekkel láttam neki az olvasásának, végül egy hihetetlenül fantasztikus zárással találkoztam, ami szerintem elég ritka. A tavalyi könyvek közül ez volt a legizgalmasabb, legviccesebb, egyben a legromantikusabb is egyszerre. Valósággal beleszerettem. Úgy érzem, hogy egész évben ez volt az a könyv, ami leginkább megbabonázott, így elég egyértelműre sikeredett a választásom. :)

~ Léna ~



Rengeteget gondolkoztam ezen, főleg azért, mert nagyon nehéz egy kedvencet kiemelni. A választásom végül Jessica Park Szeretni bolondulásig című könyvére esett, ami meglepő módon a Szeretni bolondulásig könyvsorozat első része. Imádom az írónő stílusát, kifejezetten humorosnak tartom. A regény tele volt fordulatokkal, jobbnál jobb szereplőkkel és azt kell mondanom, hogy tanulsággal is. A történet végére új, pozitív értelmet nyert számomra a kockafej lét és a „hülye, gyík pólók” viselése is. Imádtam a könyv minden pillanatát, nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt a könyvsorozatot, mert nagyon hozzám nőtt. Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom, hiszen tényleg egy vicces és különleges könyv. :)


_____________________


Sziasztok! Mától kezdetét veszi a 30 napos kihívás, remélem, tetszik nektek, és nyomon fogjátok követni a bejegyzéseket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...