2016. július 5., kedd

Bookworm Book TAG

Nagyon-nagyon szépen köszönöm a kihívást Barby-nak, a Kitablar  nevezetű blog vezetőjének. ☺♥

Bookworm book Tag


1. Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?

Én igazából mindig is szerettem olvasni, de ha az a kérdés, hogy mikor szerettem meg könyvmoly szinten olvasni, akkor az lenne a válaszom, hogy tavaly. Unatkoztam, ezért egyre többször jártam könyvtárba a barátaimmal, és azon kaptam magamat, hogy már szinte mindenhez úgy álltam, hogy "Jaj, ez is érdekel", "Ó, ez is tetszik", "Ezt is muszáj kivennem!". :D

2. Általában hol olvasol?

Otthon a szobámban, forró kávéval. De igazából mindenhol szoktam, szóval változó. Buszon, suliban, utcán, viszont mégis a legjobb az ágyamban.

3. Egyszerre szigorúan egy könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg?

Á, nálam sosincs olyan, hogy csak egyet olvasok. Általában, ha kiveszek pár könyvet a könyvtárból, mindegyikbe belekezdek, csak már az a kérdés, hogy melyiket fejezem be előbb, vagy melyik érdekel leginkább. Most is jelenleg négy könyvet olvasok.

4. Melyik a kedvenc műfajod?

Huha, nehéz döntés. A romantikus meg a fantasy között vacilláltam, de az előbbi mellett döntök, mert az utóbbiból nagyon válogatós vagyok. 

5. Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál?

Nem nagyon, viszont van két olyan, amit kevésbé szeretek, azok a horror és a thriller. Nem annyira állnak hozzám közel.

6. Van kedvenc könyved?

Túl sok. :D 

7. Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?

Talán Anna Todd-tól a Miután elbuktunk a maga 671 oldalával, de ez nem biztos.

8. Könyvtári vagy saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?

A saját könyveket, hiszen kellemes új illatuk van, díszeleghetnek a polcunkon, ráadásul nem kell határidőre kiolvasnunk őket. Ennek ellenére sokat járok könyvtárba, ugyanis egy könyv vásárlása nem egy olcsó mulatság, és vigyázni kell a pénztárcánkra is.

9. Jelenleg mit olvasol?

Cassandra Clare - Hamuváros, Demi Lovato - Légy erős!, Leiner Laura - Bábel, Kiera Cass - A párválasztó

10. Hol veszed a könyveidet?

Úgy nagyon sehol. :D De ha veszek, akkor is a Libriben, mert az van hozzánk a legközelebb.

11. Előrendeltél már valaha könyvet?

Sajnos nem.

12. Hány könyvet veszel havonta?

Változó, mert ritka, hogy én veszek egy könyvet, de ha esetleg mégis úgy döntök, akkor kettőt szoktam minimum.

13. Mit gondolsz az antikvár könyvekről?

Jól néznek ki, de egyébként nem az én világom.

14. Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még olvasásra váró könyveidet?

Persze, hiszen ha ránézek a polcomra, tudom, hogy mit olvastam el, és mit nem, így tök felesleges lenne rendszerezni őket. Egyedül a könyvtári könyveket szoktam így külön preparálni a sajátjaimtól. Egymás tetejére teszem őket, és mindig az megy fölülre, amit a legjobban el szeretnék olvasni, és amit már kivégeztem, az pedig megy alulra. Valamint mivel én a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárba is gyakran járok, és nem csak a városiba, így azokat szoktam még külön stócolni.

15. Az összes könyvet el akarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?

Igen, és igyekszem ezt minél hamarabb megtenni.

16. Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?

Semmit, elférnek ott, ahol vannak (és még jól is néznek ki).

17. Adományoztál már könyvet?

Eddig még nem.

18. Volt már könyvstopod?

A suli miatt sajnos túl sokszor is.

19. Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?

Túl sok könyv? Olyan nincsen. :D





Még egyszer köszönöm Barbynak a TAG-et.☺ Én nem hívok ki senkit se, bárki kitöltheti nyugodtan, csak ne felejtse el belinkelni hozzá az én bejegyzésemet. ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...