2016. július 30., szombat

After movie


Sziasztok! Anna Todd nem olyan rég jelentette be, hogy az After, vagyis a Miután könyvsorozatából film készül, amit 2017-ben majd láthatunk is. Rengeteg trailer készült már, de eddig mind rajongók keze által. Azonban készült egy, amit az After News is megosztott a twitterén (videó a bejegyzés végén).







Szereplők
________________


Tessa: Indiana Evans

Szerintem ő teljesen jó lesz Tessának, körülbelül így is képzeltem el, szóval örülök, hogy végül őt választották színésznek. Ha jól tudom, akkor közte, és Ashley Benson közt vacilláltak.




Hardin: David Sharman (sajnos nem Harry Styles, de szerintem David is ugyan olyan jónak ígérkezik :D) 

Az elején szomorú voltam, mikor megtudtam, hogy ő lesz, és nem Harry, mert ugyebár neki nagy álma, hogy színész lehessen, de napról napra megbarátkozom vele, és már odáig jutottam, hogy szerintem sokkal jobb Hardin lesz, mint az "eredeti".

Zed: Matthew Daddario

Őszintén, neki örültem a legjobban. :D Nem elég, hogy piszok helyes, és a Shadowhunters sorozatban ő a kedvencem, de szerintem nála tökéletesebb senki sem tudná alakítani Zedet, mert egyszerűen ránéz az ember, és szinte azonnal ő jut eszébe. Úgyhogy véleményem szerint Matthew volt a rendezők legjobb választása.


Landon: Gregg Sulkin

Ő az egyik színész, akivel nem igazán vagyok megelégedve. Hiába helyes, és eszméletlenül jó színész, szerintem nem igazán illik hozzá Landon karaktere. De hát nyilván nem véletlenül választották éppen őt arra, hogy játssza el a szerepét, úgyhogy majd meglátjuk, hogy hogy lesz.

Molly: Ashley Benson

Annyira jól áll neki ez a rózsaszín haj, de komolyan! Imádom Ashley-t, és szerintem nagyszerűen fogja alakítani Molly-t, bármennyire sem szimpi a történetben.




Steph: Bella Thorne

Ő a másik színész, akivel nem vagyok megelégedve. Nem elég Stephes szerintem. A rendezők közte, és Holland Roden közt vacilláltak, de végül a rajongók Bella mellett döntöttek. Pedig nem értem, hogy miért... De mindegy is, majd meglátjuk nála is, hogy mi lesz...


Noah: Zach Roerig

Úgy különösebben nincsen véleményem róla, szerintem biztos, hogy jó Noah lesz.





Tessa anyja, Carol: Denise Richard

Kicsit fiatalos, de Tessa anyjaként szerintem tökéletes lesz. Nagyon jó színész, így nem kell aggódni azért, hogy jól fogja-e alakítani a szerepét.






Trevor: Ian Somerhalder

Személy szerint Trevort egyáltalán nem így képzeltem el, így egy kicsit meglepődtem, mikor megláttam, hogy Ian fogja alakítani, de azért úgy gondolom, hogy jól döntöttek vele kapcsolatban a rendezők.






Trailer

________________


Én már izgatottan várom, elég jónak ígérkezik, úgyhogy tuti, hogy Lénával az elsők között fogjuk megnézni a moziban. :)

x Sam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...