2016. július 29., péntek

30 napos könyvkihívás: 03.

A kedvenc könyvsorozatod

~ Sam ~


Életemben nem álltam még ekkora dilemma előtt, minthogy erre a kérdésre eldöntsem a választ. Végül egy elég hosszas gondolkozás után Kiera Cass Párválasztó sorozata mellett döntöttem.
Az összes részéért oda meg vissza voltam, ráadásul amint befejeztem a sorozatot (akkor még nem jelent meg az 5. rész), akkor az egészet újrakezdtem. :D Imádom Americát, a makacsságát, a talpraesettségét, hogy nem volt olyan, mint a többiek, amit alap járaton klisésnek tartanék, de jelen esetben itt most egyedinek gondoltam, és hogy ennyire törődő típus. Kiera valami eszméletlen csodát hozott létre, amibe én azonnal beleszerettem. Akkora csavarokat tett be az összes részbe, hogy például a harmadik rész utolsó tíz oldalában sem voltam biztos abban, hogy hogyan fogja lezárni America és Maxon történetét az írónő. 
Azért választottam ezt a sorozatot, és nem például a Pokoli szerkezeteket, vagy az Időtlen szerelem trilógiát, mert az előbbit azt egyszerűen képtelen lennék valaha is újraolvasni, az utóbbinak meg a harmadik részét annyira nem szeretem. A Párválasztó azonban minden elvárásomnak megfelel: fantasztikus írónő, akinek faltam minden sorát, és már alig várom, hogy új könyve jelenjen meg, izgalmas, fordulatokkal teli történet, aminek imádom a szereplőit, és amit bármikor, bárhol, bármilyen körülmények között újra tudnék olvasni. 

~ Léna ~



Ez volt az eddigi legkönnyebb választásom, egyszerűen Anna Todd Miután sorozata mára már a részemmé vált. Rengetegszer olvastam mindegyik részét és szerintem sosem fogom megunni. Könyvről könyvre új bonyodalmak tarkítják az egyébként sem egyszerű történeteket, amik ezek mellett humorosak, romantikusak és csodálatosak.
A főszereplőkkel is ki voltam békülve, főleg Hardinnal, aki számomra a könyvbéli álomfiúk egyike. :)
Még órákon keresztül tudnék írni a Miutánról, komolyan, nem is tudom, hogy eddig hogy tudtam nélküle élni. Az írónő is fantasztikusan ír, bár ebben a sorozatban tényleg semmit nem tudok mondani, ami nem érdemelné meg a 'fantasztikus' jelzőt. Hardin és Tessa történetei számomra örökké tökéletesek lesznek, mivel elvakult istenítője leszek eme remekműnek míg világ a világ.
Ez az a sorozat, amit a romantikus, humoros, fordulatokkal teli és megdöbbentő sztorikat kedvelő embereknek ajánlanék (bár szívem szerint mindenhol kötelezővé tenném, hogy bárkivel beszélhessek róla,de ez mellékes :D), mert ők garantáltan szeretni fogják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...