2016. július 26., kedd

~ Változások, ötleteljetek velem ~

Sziasztok! Köszönöm szépen, hogy eldöntöttétek a blogom sorsát. Végül elég egyoldalú lett. :D♥ Ebben a bejegyzésben le szeretném nektek írni, hogy én mit is terveztem variálni a blogon.




Elsősorban jobb oldalon láthatjátok, hogy létrehoztam egy új oldalt, 'Ezt is olvastam' néven. Minden olyan könyv, meg annak a linkje megtalálható, amit én eddig elolvastam az évek alatt. Úgy gondoltam, hogy hasznos lenne, ugyanis szeretnélek Titeket megkérni arra, hogyha tudtok nekem ajánlani valami jó könyvet, akkor írjátok majd le nekem oda kommentben, vagy a chat ablakban.
Létrehoztam még egy oldalt, aminek a címe 'Wattpad ajánló' . Hát igen, elég lényegre törő, szóval nem részletezném, kábé (ha minden igaz, persze) olyan rendszerességgel hoznám őket, mint a könyvajánlókat. Itt is, ha tudtok nekem ajánlani párat, vagy esetleg szívesen ellinkelnétek a saját történeteteket, akkor azokat boldogan elolvasnám. :) De ennél le szeretném szögezni, hogy ez nem kritika. Mindet elolvasnám, de nem feltétlenül írnék az összesről, ahogyan ez a könyveknél is van.
Aztán amit még elég jónak találtam, az a 30 napos könyv kihívás, ráadásul Lénával. :D Aki nem ismerné, annak elmondanám, hogy ez a kihívás, gyakorlatilag egy hónapon át elhúzódó Book TAG, csak itt most ez annyival különbözik a többitől, hogy nem csak én fogok válaszolni a kérdésekre, hanem Léna is.
Meg ha már Book TAG, akkor azt is meg szeretném említeni, hogy millió és egy fajta van belőlük, úgyhogy szerintem elég sokszor fogok hozni ilyen bejegyzéseket.
Aztán még amire gondoltam, hogy mostantól bevezethetnénk a háromhavi összegzéseket. Ez abból állna, hogy minden évszak végén leírnám, hogy milyen könyveket sikerült elolvasnom, kiválasztanám a kedvencemet közülük, leírnám esetleg azt, ami kevésbé tetszett, kiknek ajánlanám, meg ellinkelném a PDF verziójukat is. Ja, meg természetesen ezekben a bejegyzésekben azt is leírnám, hogy milyen könyvet sikerült beszereznem a hónapok alatt, de szerintem ez elég ritka lenne, ugyanis nem szoktam könyveket venni/kapni, csak ha valami különleges alkalom van. Ez lehetne mondjuk minden harmadik hónap utolsó napján.



Ezekre az új bejegyzésfajtákra gondoltam. Még esetleg az is lehetne, hogy jobb oldalra létrehoznék egy új modult, 'Jelenlegi kedvencem' címmel, és hozzácsatolnám a könyv borítóját, meg alá a bejegyzés linkjét, ha írtam róla. Ez alá (vagy fölé, tökmindegy) pedig annak a borítóját, amit jelenleg olvasok. Mindezekhez természetesen hozzácsatolnám a PDF verziójukat is. :) 

Esetleg ha nektek is van valami ötletetek, akkor kíváncsian várom őket kommentben, vagy a chatben, de akár a véleményetek is, hogy ezek a bejegyzésfajták tetszenek-e nektek. Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, sziasztok! :)


x Sam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...