2016. július 28., csütörtök

30 napos könyvkihívás: 02.

Egy könyv, amit te több, mint háromszor újraolvastál

~ Sam ~


Őszintén szólva, az összes Joss Stirling könyvet több, mint háromszor olvastam el, de ez volt az a könyv, azaz a Lélektársak első része, a Sky, amit legtöbbször végeztem ki. 
Nagyon szeretem, mert minden van benne, ami az én ízlésemnek megfelel: szerelem, humor, fantázia, és egy hihetetlenül helyes álompasi. :) A szereplőket hamar megszerettem, főleg Sky-t, mert meglepő módon nem volt hisztis és naiv, aki mindenkinek gyorsan az agyára megy, hanem inkább kíváncsi, savant tudásra szomjas, talpraesett, aki éreztetni tudja akárkivel, hogy nincsen száz százalékosan rászorulva az emberek segítségére, ugyanis tényleg meg tudná oldani a dolgokat egyedül. Joss Stirling stílusa könnyed, laza, gördülékeny, tipikusan olyan, akinek falni lehet a sorait. Többek között éppen ezért is gondolom úgy, hogy ő az egyik kedvenc írónőm. Nagyon szeretem a kreativitását, és egyszerűen az évek múlásával sem érzem azt, hogy bármikor is ráunhatnék a könyveire.

~ Léna ~

Mivel nem sok esetben vagyok képes arra, hogy egy könyvet háromszor vagy többször olvassak el, ezért nem volt nehéz kiválasztani J. A. Redmerskitől A soha határa című csodát. A szereplőket egyenes imádtam,hiszen egyikük sem volt "tipikusnak" mondható. A történet tele volt fordulatokkal, humoros és romantikus pillanatokkal, amik nálam baromi nagy előnyt jelentenek. A könyv könnyen olvasható az írónő fantasztikus írásstílusa miatt, ráadásul mindkét szereplő szempontját megismerhetjük, ami számomra még egy plusz pontot jelent. Összességében borzasztó hálás vagyok az egész regénynek, mivel a nagy részében dominált a szabadságérzet, és ez igazán felszabadító, főleg a rengeteg nevetéssel együtt. Ezt a könyvet mindenképpen olvassa el mindenki, aki szeret olvasni és nevetni, mert megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...