2016. augusztus 27., szombat

12 napos blogger kihívás: 01.

Sziasztok! :) Most, hogy vége van a 30 napos könyvkihívásnak, gondoltam ismét megleplek titeket eggyel, de ezt most egyedül fogom csinálni, mert sokkal személyesebb. Akiknek tetszettek Léna véleményezései is, azok ne aggódjanak, rengeteg kihívás ötlet van még a tarsolyomban, és már meg is beszéltem vele, hogy szinte az összesnél a segítségemre lesz. :) Plusz még egy jó hír, ez után a kihívás után elkezdődik a 30 napos Disney kihívás, amit Sazzie fog egyedül végigcsinálni. Folyamatosan írja a bejegyzéseket, és bevallom őszintén, eddig nekem nagyon tetszenek, úgyhogy remélem, nektek is fognak. :) Most pedig lássunk is neki ennek a 12 napos blogger kihívásnak:


________________________

Miért írsz blogot? + 5 tény rólad

Úgy különösebb okom nincsen rá, egyszerűen szeretek olvasni, és megosztani a véleményemet olyan emberekkel, akiket érdekel egyes könyvekről. De ugyan így van a filmekkel, és a sorozatokkal is. Sokáig kritikus akartam lenni, és úgy gondoltam, hogy bemelegítésnek jó lenne, ha blogon értékelnék pl. könyveket, de egy idő után rájöttem, hogy ez a kritikus élet egyszerűen nem menne nekem, bármennyire is szeretném. Blogot írni, vezetni, szerkeszteni meg egyszerűen imádok. Még ha nem is hozok esetleg bejegyzéseket, és ritkán jelentkezem, akkor is állandóan itt lógok a Sam's blogon, újraolvasom a kommenteket, cseréket kérek, kijavítom a helyesírási hibáimat. Ez  hobbim, és őszintén remélem, hogy a közeljövőben nem fogom ezt félredobni. :)

Tények rólam:

♥ Két nővérem van, a legidősebbikkel olyan igazi könyvbéli a kapcsolatom, a másikkal meg elég viharos, de mégis hozzá állok a legközelebb az egész világon
♥ Hatalmas Radnóti fan vagyok
♥ Szeptembertől kollégista leszek Kaposváron, pedig Pest mellett lakom
♥ A kedvenc Disney mesém az örök klasszikusok mellett az Anasztázia
♥ Nagyon toleráns vagyok az emberekkel, ellenben a családommal. Legszívesebben miattuk feketére festeném a bőrömet, és a szivárvány színeiben pompáznék, csak hogy érzékeltessem velük, hogy mennyire zavar, ha szidják őket




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...