2016. augusztus 26., péntek

Back to the School Book TAG

Sziasztok! Sajnálatos módon hamarosan itt a suli, a füzet-, tankönyvvásárlások mennek ezerrel, de a tanévkezdésig még van 6 nap, úgyhogy ne csüggedjetek. Ma egy újabb TAG-gel jelentkezem, mégpedig a Back to the School Book TAG-jével, amire Barby hívott ki. Köszönöm szépen! :)

1. Melyik az a könyv, amit minden iskolakezdés előtt újraolvasol? 

Ritka, hogy én újraolvasok egy könyvet, és többek között ezért sem szoktam csak és kizárólag sulikezdés előtt. Szeretek minél több új könyvvel megismerkedni, azonban augusztus elején kivételesen újraolvastam az Anna és a francia csókot. Lehet, hogy majd jövő nyáron is ezt fogom, ki tudja? :) De az tuti, hogy egyszerűen imádom azt a könyvet.

2. Minden kötelező olvasmány elolvastál? 

Dehogy! És éppen ezért leszek jó nagy bajban már szeptemberben. Azonban valahogy csak ki tudnám magyarázni magamat, ugyanis éppen sulit váltok, és nem mondták meg, hogy mik a kötelezők, így tök simán ráfoghatom a tudatlanságomra, és a "jaa, hogy a neten utánanézhetünk, hogy 9.-ben mik a kötelezők?"-re.
Habár minden iskolában más szokott lenni. Azért lehet, hogy még megpróbálkozok az Antigoné-val. De őszintén, elolvastam az első sort, és elment az egész életkedvem, úgyhogy még fogalmam sincs, hogy mi lesz.

3. Félsz, hogy szeptembertől kevesebbet fogsz tudni olvasni?

Nem félek, mert biztos vagyok abban, hogy kevesebbet fogok tudni olvasni. Sajnálom is, tök jó volt pedig nyáron csak úgy minden kezem ügyébe kerülő könyvet kiolvasni, de idén legalábbis az első félévben másra kell koncentrálnom. Meg aztán még kollégista is leszek, és átnézve a programtáblázatot, egy csepp szabadidőm sem lesz. De majd meglátjuk, én azért igyekszem. Max kémián olvasok. Azt úgy sem szeretem. 

4. Melyik ősszel megjelenő könyvet várod legjobban?

Csak egyet lehet mondani? Ne máár! Én többet mondok. :D Először is Leiner Laura Bexi sorozatának 5. részét, ami novemberben fog megjelenni, aztán mondtak valamit a magyar kiadók, hogy a Lady Midnight Cassandra Clare-től november vége felé fog megjelenni, valamint ha jól tudom, idén fog Maria V. Snyder Magic Study - Varázstan című könyve megjelenni, amit én már hihetetlenül várok.

5. Mutass be egy borítót, ami az őszre, iskolakezdésre emlékeztet!

Két éve kölcsönadtam ezt a könyvet egy volt osztálytársamnak, és egyszerűen nem adta vissza. Mindig mondta, hogy oké, oké, hétfőre hozom. Ez volt az őszi szünet előtt. Júniusban (!) ismét megkérdeztem, hogy figyelj... Esetleg visszakaphatnám már a könyvemet? "Persze, persze". És emlékszem, hogy tavaly szeptember 1-jén hogy kiakadtam, amikor kiderült, hogy már nem jár hozzánk. Azóta viszont visszakaptam a könyvet. Tudjátok, hogy mikor? Két hónapja. :D

6. Mennyire vigyázol a tankönyveidre?

Őszintén? Semennyire. És ezt Léna tanúsíthatja. Habár, olyan szinten ez nem igaz, hogy amelyik tantárgyat szerettem, annak a könyveit békén hagytam. És ez csak az irodalom volt.

7. Melyik nyári olvasmányodról fogsz írni irodalomórán? 

Hogy micsoda? Nálunk miért nincsen ilyen? Na, de hátha idén már lesz az új suliban. Őszintén remélem, mert már kezdem nagyon beleélni magamat.
Egyébként szerintem a Hopeless-ről írnék, mert az elég komoly témákat is feldolgoz magában, plusz az alaptörténet is nagyon-nagyon tetszett. Ráadásul egy hete olvastam, szóval még friss az élmény, és emlékszem mindenre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...