2016. augusztus 11., csütörtök

30 napos könyvkihívás: 16.

Kedvenc női karaktered

~ Sam ~

Gwendolyn Shepard  az a karakter, aki szerintem legjobban hasonlít rám személyiségire. Tipikusan ügyetlen, mindig a padlón találják ülve csaj, aki makacs, kiáll a saját véleménye mellett, és aki mindig igyekszik megfelelni az elvárásoknak, de végül soha sem sikerül.
Imádom Gwen humorát, ahogyan szívatja Gideont, meg mindezt fordítva. Tipikusan olyan lány, aki szerintem a való életben akár a legjobb barátnőm is lehetne. Bírom, mert azon kívül, hogy tud az időben utazni, és látja a halottakat, egy tök átlagos lány, akivel akár a mindennapjainkban is találkozhatunk. Sok mindenre jöttem rá általa, és a könyv által, amiért hálás vagyok, és éppen ezért még inkább közelebb áll a szívemhez Gwen is, és maga a történet is.
Mindenkinek bátran tudom ajánlani ezt a könyvsorozatot, ugyanis egy hihetetlenül izgalmas, érdekes, vicces történetről van itt szó, ahol a főszereplő egyáltalán nem idegesítő, szerintem (ez is plusz pont, nem?).
~ Léna ~


Elég nehéz döntés volt számomra, mert szívesen lennék rengeteg lány helyében, de nem azért, mert a kedvenceim, hanem mert olyan álomfiú mellett vannak, akiket bárki megirigyelne. Camryn Bennettet azonban nem csak Andrew mellett szeretem, hanem „külön” is. Tetszik az óriási nagy szabadságvágya és az, hogy mindenben Andrew mellett állt. Csodálom, hogy fel mert szállni arra a buszra. Imádom, hogy mindig őszinte volt és nem kertelt. Ebben a történetben maximálisan Camrynné tudtam válni, szomorkodtam, vigyorogtam, hangosan felnevettem. A két könyv során rengeteg dolog volt, ami elkeserítő, ő mégis kilábalt mindegyikből. Szerintem ezek mellett teljesen érthető volt a „pillanatnyi gyengesége” is. Tisztelem ezt a lányt az összes cselekedetével, reakciójával és érzésével együtt és biztos vagyok benne, hogy nem szerettem volna ennyire ezt a sztorit nélküle. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...