2016. augusztus 25., csütörtök

30 napos könyvkihívás : !!30.!!

Abszolút kedvenc könyv

~ Sam ~

Én személy szerint mindig váltogatom az abszolút kedvenc könyveimet, leginkább a sorozatok zárásai szoktak lenni, és most itt sem döntöttem más mellett, ugyanis jelenleg az abszolút kedvenc könyvem Colleen Hoover-től a Losing Hope - Reményvesztett. Először is: ez a cím tök király. Illik a történethez, valamint Dean-hez is, úgyhogy szokás szerint fantasztikus munkát végzett az írónő. A borító szintén tetszik, de úgy különösebben nem dobom el érte az agyamat, viszont a történet... Elméletileg nem számít arra az ember, hogy a másik szemszögű kötetek jobban fognak tetszeni, mint az eredetiek. De itt ez teljesen más volt. A sztori maga tök ugyanaz volt, mint a Hopeless, csak egy-két fejezettel kibővítve pl. a Sky előtti  időszakról. Ráadásul eszméletlenül imádom Dean-t, és boldog voltam, hogy egy kicsit beleláthattam az ő fejébe. Plusz ezerszer romantikusabb volt, mint a Hopeless, amit szintén imádok, de azért mégsem annyira, hogy túlcsorduljon az egész könyv a nyáltól. Egyszerűen beleszerettem minden sorba, poénba, szituációba, ennél tökéletesebb tökéletlen könyvvel még életemben nem találkoztam. ♥♥♥

~ Léna ~


Az abszolút kedvencemnek is Anna Todd Miután sorozatát mondanám, meg itt lenne még pár hamarabb említett könyv, de mivel róluk már írtam, ma Simone Elkeles Tökéletes kémiájáról szeretnék áradozni. Nekem ez nagyjából az első „a rosszfiú megváltozik” témájú sztorim volt (haha, bár ez egyáltalán nem tipikus ♥), és azt érte el, hogy azóta rájuk vagyok kattanva. Igazából nem is tudom, hogy hogy bírtam ki eddig nélkülük, mert sajnos vagy nem sajnos, de naaaaaagyon szeretem az ilyen tündérmese típusú „sosem történhet meg” sztorikat. A másik nagy favoritom az, hogy ha a fiú és a lány szemszögéből is elolvashatjuk a történéseket, amit ugyancsak megkaphattunk. Igen, én hőskomplexusban szenvedek, mert imádom Alex Fuentest. Egy csupaszív, vicces, önzetlen, odaadó srác, aki egyáltalán nem olyan, mint amilyennek elsőre gondolják. Brittany pedig aranyos lány volt, aki szintén önzetlen és odaadó, a humora pedig király. Csodás volt megismerni őket, és nesze nektek külső alapján ítélkező majmok, ez a páros kitűnő példa arra, hogy nem minden mexikói bankrabló, és hogy nem minden szőke, gazdag lány buta liba. :D Az írónő írásstílusa, szellemessége, kreativitása és könnyedsége pedig felteszi az i-re a pontot, ezzel éri el a tökéletes könyvet, hiszen a szereplők és a történet egyébként is az. Az egész sorozat fantasztikus, mert ugyan vannak a regényekben nehéz témák is, de ezek kicsit életszerűbbé teszik, ami szerintem nagyon jó. Hogyha valaki esetleg még nem olvasta ezt a remekművet, akkor ne késlekedjen, most rögtön szerezze meg valahogy, mert zseniális és kihagyhatatlan. ♥




Hát, elérkeztünk az utolsó bejegyzéshez is, remélem, hogy tetszett nektek, mi imádtuk írni őket. Tudom, hogy nem kötelező, de én azért ki szeretném hívni Barby-t, a Kitablar nevezetű blog íróját erre a kihívásra. Sok szerencsét kívánok hozzá! :D

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, nagyon cuksik vagytok, azt hiszem, majd Szeptemberben nekifogok, az olyan kerek lesz majd :D
    És teljesen egyetértek veletek. Annnnnnnnyira imádom mindkettőt, hogy nagyon. Oké, ez értelmes volt, mint mindig, de na. Tökéletes kémia *----* Alex <3 Reményvesztett*----* Holder <3 Grrr. Na oké, azt hiszem, ebből nem lesz értelmes komment, szóval puszi, és (önreklám) figyeljétek a blogocskát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :"D Igazán nincs mit, mi köszönjük a sok kommentet♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...