2016. augusztus 15., hétfő

Könyvajánló: Anna Todd - Miután összecsaptunk

Író: Anna Todd
Cím: Miután összecsaptunk
Eredeti cím: After we collided
Oldalszám: 547
Elmesélő: Tessa Young, E/1., Hardin Scott, E/1.
Kategória: romantikus
Eredeti megjelenés éve: 2014.
Kiadás éve Magyarországon: 2015.
Könyv további részei: Miután, Miután elbuktunk, Miután boldogok leszünk


Rövid tartalom:


Tessa ​​mindent elveszíthet. Hardin semmit sem veszíthet… csak Tessát.



Miután összecsaptunk, 

az élet már soha többé nem lesz olyan, mint volt.


A nehéz kezdet után úgy tűnt, hogy Tessa és Hardin végre egyenesbe jön egymással. Tessa már megtapasztalta, hogy Hardintól nem áll távol a kegyetlenség, de nagyon megrendül, amikor egy váratlan esemény lerántja a leplet a kapcsolatuk eredetéről, és Hardin titokzatos múltjáról. 
Már megszokta, hogy Hardin olyan, amilyen… De tényleg ő az a mély érzésű, figyelmes fiú, akibe a durva felszín ellenére beleszeretett… vagy egész idő alatt egy idegen volt? Tessa legszívesebben elmenekülne, de ez nem olyan könnyű. Kísértik az szenvedélyes éjszakák emlékei, nem tudja elfelejteni Hardin érintését és mohó csókjait. 
Mégsem biztos abban, hogy el tud viselni egy újabb megszegett ígéretet. Annyi mindent feladott és kockáztatott Hardinért! Az iskolát, a barátait, az anyjával való kapcsolatát. Otthagyta a barátját, aki igazán szerette, és most talán egy ígéretes karrierről is le kéne mondania miatta. Tényleg itt lenne az ideje, hogy továbblépjen. 
Hardin tudja, hogy hibát követett el, talán a legnagyobbat egész életében. Mégsem adja fel harc nélkül.

De meg tud-e változni? Meg fog-e változni a szerelem kedvéért?


Saját vélemény:

   Először is, sokkal jobb így, hogy két szemszögből íródik a történet, és nem csak Tessáéból, mint a Miutánban. Ez a könyv szerintem nem volt jobb, mint az első rész. Már csak azért is, mert Tessa minden hülyeségen felkapta a vizet, és konkrétan már lobogtatta Hardin előtt a válópapírt. 
   A könyv elején teljesen megértettem Tessa felháborodását. Hát, nem tudom, én is eléggé pipa lettem volna a helyében. De kibékült Hardinnal. Mint mindig. Tessa számomra még mindig egy idegesítő liba maradt, szerintem a sorozat végéig nem is fog változni róla a véleményem, Most komolyan, hol abban a logika, hogy megsértődök a barátomra, ezért bosszúból lesmárolom a hozzám legközelebb álló fiút?? Nem normális. De hogy ne csak az egyik félt szidjam: teljesen megértem Hardin félelmét (bár azt nem, hogy hogy lehet mindenki oda Tessáért), de azért szerintem bízhatna annyira a barátnőjében, hogyha ő azt mondja, hogy nincs közte és Zed között semmi, akkor azt ő baromira elhihetné, és nem kéne idegbetegeskednie.
   Engem személy szerint teljesen letaglózott Hardin titka. Mármint, ami Londonban történt. De mi a francért sértődött meg érte Tessa megiiiiiiiiint?! Komolyan nem értem ezeket a szituációkat. Viszont annyiban egyetértek Tessával, hogy a kibékülés nagyon cukira sikeredett. 
   Landont imádom. De tényleg, olyan, mint egy apuka. Mindig ott van Tessa mellett, bármi van, megvédi, elszállásolja, meghallgatja, és alig kér cserébe valamit. Fantasztikus barát.
  Új szereplőkkel gazdagodott a történet, először is Hardin anyukájával, aki szerintem eszméletlenül aranyos. Bírom, hogy mindig melegítőgatyában jár mindenhova. Az én mamám az állandóan ilyen elegáns nadrágokat, meg szoknyákat hord, mert jelenleg is egy butikban dolgozik. Most elképzeltem, hogy nyugdíjasan is csíkos trapézgatyában kötöget a fotelben... Te jó ég, mi lesz még itt. :D A másik szereplő meg... Titok. :D
   Egyébként engem nem lepett meg a vége. Számítottam rá, hogy egyszer a történet során úgy is lesz, így nem sújtott le annyira, mint a Miután vége. Mindezek ellenére tetszett ez a rész is a sok vita meg hülyeség mellett, Hardin eszméletlenül cuki még mindig (főleg a vége felé :D), Tessától meg a falra tudnék mászni, de maga a történet, meg Anna stílusa még mindig lenyűgöz.

Értékelés:

★ ★ ★ ★ ☆

Online elérhetőség:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...