2016. augusztus 21., vasárnap

Könyvajánló: Colleen Hoover - Hopeless - Reménytelen

Író: Colleen Hoover
Cím: Reménytelen
Eredeti cím: Hopeless
Oldalszám: 404
Elmesélő: Sky Davis, E/1.
Kategória: romantikus
Eredeti megjelenés éve: 2012.
Kiadás éve Magyarországon: 2014.
Könyv további részei: Losing Hope - Reményvesztett, Hello, Hamupipőke!

Rövid tartalom:





Készen ​​állsz a reménytelen igazságra? Vagy szívesebben hiszel a hazugságoknak?


Colleen Hoover, a közkedvelt bestseller-író lebilincselő történettel tér vissza. Ez a szenvedélyes, magával ragadó románc két, szörnyű múltat cipelő fiatalról szól, akik az élet, a szerelem és a bizalom útvesztőjében bolyongva együtt ismerik meg az igazság gyógyító erejét.

A koránt sem szent Sky végzős középiskolásként találkozik Dean Holderrel – egy sráccal, aki nagy nőcsábász hírében áll. A fiú már a legelső találkozás alkalmával rabul ejti a szívét, ugyanakkor félelmet is kelt benne. A múltjára emlékezteti Sky-t, aki hosszú időn át próbálta eltemetni magában a történteket. Eldönti, hogy távol tartja magát a fiútól, de annak kitartása és ellenállhatatlan mosolya hamar semmivé foszlatja az elhatározását. Dean azonban maga is nyomasztó emlékeket őrizget. Amikor ezekről tudomást szerez, az visszavonhatatlanul megváltoztatja Sky-t, talán örökre szétrombolva lelkében a bizalom érzését.

A múlt mindkettőjükön mély sebeket ejtett, melyek csak akkor gyógyulhatnak be, ha bátran szembe tudnak nézni a történtekkel. Az őszinteség az egyetlen út, hogy végre szabadon, korlátok nélkül éljenek és szeressenek. A Reménytelen egy olyan regény, amitől eláll a lélegzeted. Elvarázsol, magával ragad, transzba ejt. Készülj fel, hogy újra átéld az első szerelmet…

Saját vélemény:

   Amikor befejeztem ezt a könyvet, teljesen le voltam sújtva. Fogalmam sem volt, hogy mit gondoljak róla. Imádtam, ebben biztos voltam, de annyira meglepett engem ez a zárás, hogy muszáj volt egy napot várnom az értékeléséig. Bár még most is teljesen össze vagyok zavarodva.
   Be kell hogy valljam, meglepődtem. A Szívcsapás után én nem számítottam Colleen Hoover-től egy még mélyebb, összetettebb, és durvább történetet. Ez az írónő tele van meglepetésekkel. :D  Már is imádom. Mikor elkezdtem olvasni, kicsit úgy éreztem, mintha az Altatódalt olvasnám, amiért elég szenvedősen haladtam  vele, plusz még Sky se volt annyira szimpatikus, de hála az égnek ez hamar megváltozott. Rá kellett jönnöm (meg hát Skynak is), hogy mindennek oka van. Minden gondolatnak, érzésnek, cselekedetnek, még a látszólag legjelentéktelenebbnek is.  Ami azért így belegondolva durva, nem? Legszívesebben most rögtön én is elindulnék futni, hogy találkozhassak az én Dean Holderemmel. Véletlen egybeesések, mi?
   Sky egy hihetetlenül bátor és erős lány. Nem is értem, hogy hogy bírta ki ezt a sok rettenetes dolgot. Én már tuti, hogy ideg összeroppanást kaptam volna a könyv végéig. Annyira reális minden egyes sor, amit Colleen Hoover írt, hogy olykor én is sírva fakadtam. Mert tényleg létezik ilyen. Ennyire tehetetlennek még sosem éreztem magamat. Egyszerűen csak bele akartam menni a történetbe, és végigölelni zokogva mindenkit. 
   Holder szintén egy hihetetlenül erős karakter. Annyi minden borzalom történt vele is meg a családjával, és annyira boldog voltam a végén, hogy már nem akadt ki, amikor egy új infót megtudott a húgáról. De tényleg. Akkor büszke voltam rá, de nagyon is. Ráadásul annyira édes és vicces, hogy ahh... Máris elindulok futni, hogy találkozhassak egy hozzá hasonló személlyel. :(
   Amit sajnáltam, hogy Six nem szerepelt annyit a történetben. Pedig nagyon bírtam. Bár, még van egy része a sorozatnak, szóval majd meglátjuk, hogy mi lesz. Egyébként ebben a könyvben mindenkit bírtam. Ami ritka nálam. :D Sőt Breckin-ért egyenesen odavoltam. Mondtam már, hogy bírom a mormonokat?
   Nem is tudom, hogy mit gondoljak pontosan magáról a történetről. Piszkosul jó volt, az biztos. Ahj, most teljesen romokban van a lelki világom emiatt a könyv miatt. :D De csak jó értelemben (lehetséges ez egyáltalán?). Örülök, hogy elolvashattam ezt a könyvet. Sokat tanultam belőle, a kedvencem is lett, sőt még meg is siratott. Azt hiszem, hogy most már Colleen Hoover-t a kedvenc írónőim között tudhatom. ♥

Értékelés:

★ ★ ★ ★ ★ +1 ★

Online elérhetőség:

2 megjegyzés:

  1. Jajjjjj :')) Ugye megmondtam *----* Rettentően ahwww. Imádom. Mint a saját kritikámban említettem, nekem pár éve nem jött be az első pár oldala, így el is könyveltem rossznak, de mikor új esélyt adtam neki.. Egyszerűen ahww. Igen, értelmesen se tudok már beszélni.
    Sixet ne hiányold annyira, olvasd el inkább a Helló, Hamupipőke!-t, és máris jobb kedved lesz :D (Danieeeeel *---*)
    És egyetértek.
    Colleen Hoovertől én még sok-sok-sok könyvet várok, és remélem, hogy meg is kapom :D #dearColleenplswritealotfantasticbookstomeeee <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is annnnnyira sajnálom, hogy nem adtam neki korábban esélyt. :( Ó, hát én azt is tervezem elolvasni, máris érzem, hogy nagy kedvencem lesz♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...