2016. augusztus 6., szombat

30 napos könyvkihívás: 11.

Egy könyv, ami nagyon nem tetszett


~ Sam ~





Nem arról van szó, hogy nem tetszett, egyszerűen csak a zárása lett szerintem nagyon elrontva.

Ezt a könyvet úgy kábé a háromnegyedéig imádtam. Mikor olvastam, csak egy szó jelent meg előttem, és ez a furcsa volt, és éppen ezért lopta be magát olyan gyorsan a szívembe Eleanor és Park. Ők testesítik meg számomra a furcsaság fogalmát, de mégis ez a tulajdonság teszi őket annyira elragadóvá. 

Azonban ez az érzés - legalábbis ez egyik karakterről - a végén megváltozott. Személy szerint én úgy gondolom, Rainbow Rowell hihetetlenül erős, és bátor karaktereket hozott létre. Megértem, hogy mindenkinek vannak ilyen kibillenős korszakai, de ami a könyv zárásában történt az nem tetszik. Egyszerűen túl reális. Ezért nehéz annyira ezt feldolgoznom. Igyekszem megbarátkozni a történtekkel, de ez egy ideig még nem fog menni, úgyhogy éppen ezért választottam az Eleanor és Parkot ehhez a ponthoz.

~ Léna ~



Ide egyértelmű volt számomra, Brigid Kemmerer Elementál sorozatának első része, a Storm. Nem is tudom, hogy érvényes-e egyáltalán ezt írni, mert őszintén szólva ki sem olvastam teljesen, egyszerűen nem bírtam. Valahogy nem tetszett az írónő stílusa, a szereplőkért sem voltam oda, a történetből pedig szerintem sokkal többet ki lehetett volna hozni. Az elején még tényleg úgy voltam vele, hogy még simán imádhatom ezt a regényt, ezért folytattam is, de a háromnegyedénél már letettem, ami nálam elég ritka. Az egyetlen amit szerettem, az az, hogy Becca és Chris szemszögéből is olvashattuk a sztorit, még akkor is, ha csak E/3-ban. Egyébként tényleg nem értem magam, hiszen ez a könyv szinte csak jó kritikákat kap. Tudom, tudom, el kellett volna olvasnom a végét is, de mindig találtam sokkal jobb olvasnivalót magamnak, így háttérbe szorult, aztán ott is ragadt. :D Talán később megpróbálom újra elolvasni, de biztosan nem a közeljövőben.

2 megjegyzés:

  1. Az Eleanor és Parkhoz még nem volt szerencsém, bár szemeztem vele egy ideje, de lehet, hogy ezután egy kicsit távolabb csúszott a "hamarosan" listámon.
    Viszont a Stormot olvastam. Igen... Kedvenc nekem se lett. Ha jól emlékszem szőrösszívűen 3,5 csillagot adtam neki az ötből. Csalódás? Kicsit. Én is jobbra számítottam. Meg nem is vagyok nagy E/3 rajongó, szóval... Talán ez is belekontárkodott egy kicsit a nemtetszésembe. Újra ugyanaz ismétlődött végig és végig, pedig már az olvasó tudott nagyjából mindent, míg a szereplők debilen álltak és a csodára vártak, hogy megmondja az nekik a tutit. Még szerencse, hogy barátnőmtől kaptam kölcsön :D

    Puszi:
    B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, a könyv háromnegyede az valami fantasztikus, aztán nem tudom, hogy hirtelen hova gondolt az írónő, de nem tetszik a végkifejlet... :D

      Léna (egyébként már próbálom rábeszélni, hogy válaszoljon ő is :'D): Én talán 2 csillagot adtam volna neki, tényleg nem szerettem. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...