2016. augusztus 31., szerda

12 napos blogger kihívás: 05.

Kedvenceid az elmúlt egy hónapban 
(pl. kedvenc filmed, kedvenc kajád, kedvenc könyved, kedvenc dalod, stb.)

__________________________


Sosem voltam egy olyan ember, aki mindig kiválogatta, vagy rendszerezte a kedvenceit, sőt nem is igazán tartok dolgokat annak, mert mindig is hülyeségnek gondoltam az ilyesmiket (kivéve a könyveknél, mert azoknál érzékeny vagyok :D). Úgyhogy kicsit nehéz lesz kiválasztani, hogy az elmúlt egy hónapban miket szerettem nagyon, de hát azért lássuk, hogy mi fog kisülni belőle:

Kedvenc filmem:

Ezt mondjuk nem lesz nehéz kiválasztanom, ugyanis szégyen szemre (tényleg nagyon mérges vagyok ezért magamra) ebben a hónapban 6 filmet néztem meg összesen, mind régi, és abból már kettőt láttam vagy ezerszer. Ezek voltak a:

- Vasember 1
- Vasember 2
- Bajos csajok 1
- A felvigyázó
- Pofázzunk és végünk
- Pofázzunk és végünk Miamiban

Bármennyire is nagyon tetszett nekem a Vasember első része, A felvigyázó volt nekem ebben a hónapban a kedvenc filmem, ugyanis rengeteget nevettem rajta, az alap sztori is egyből megfogott, plusz nem tudom, hogy miért, de engem teljesen elvarázsolt már a tudat is, hogy ez nem egy amerikai, hanem egy francia film. 

,,Claire és Marc elutaznak a hétvégére, örökmozgó gyereküket pedig rábízzák egy bébiszitterre. Franck megbízható fiatalember hírében áll, a házaspár biztos benne, hogy fiuk jó kezekben lesz. Másnap azonban egy rendőrségi telefonhívásra ébrednek, miszerint otthonukban történt egy kisebb incidens: a házukat teljesen felforgatták, a fiúk pedig eltűnt!
A rendőrség talált ugyanakkor egy GoPro kamerát, amely úgy tűnik, rögzített mindent, ami az éjjel történt. Claire és Marc izgatottan nézik vissza a felvételeket, hogy megtudják, mi történt a házban és hová tűnhetett a gyerekük. Az első dolog, ami kiderül, hogy az előző nap volt Franck 30. születésnapja."

Bírtam Franck barátait, kifejezetten tetszett, hogy amint megtörtént a baj, azonnal segítettek a főszereplőnek, keresni, takarítani stb... Ráadásul a kissrác viselkedését is meg tudtam érteni. Tetszett, hogy nem egy elvetemült filmet akartak alkotni, hanem egy teljesen reálisat, ami szerintem át is jött, kezdve Franck aggodalmaival. Bátran tudom ajánlani mindenkinek, garantáltan végigfogjátok nevetni az egészet.

Kedvenc könyvem:

Na, itt már egy kicsit bajban vagyok, mert csak augusztusban 12 könyvet olvastam el, és majdnem mindet imádtam.

- Sarah Dessen - Altatódal
- Stephanie Perkins - Anna és a francia csók (újraolvasás)
- Cassandra Clare & Sarah Rees Brennan - Az Árnyvadász Akadémia
- Cassandra Clare & Robin Wasserman - Az elveszett Herondale
- Virginia C. Andrews - Vadvirágok - Misty
- Colleen Hoover - Slammed - Szívcsapás
- Colleen Hoover - Hopeless - Reménytelen
- Colleen Hoover - Losing Hope - Reményvesztett
- Colleen Hoover - Helló, Hamupipőke!
- Kiss Ádám - Szütyiő
- Anne Eliot - Toplistás szerelem
- Becca Fitzpatrick - Végjáték

Sokáig gondolkodtam rajta, de szerintem a legjobb ezek közül a Losing Hope, azaz a Reményvesztett volt. Holder története és szemszöge, érzései, gondolatai teljesen elvarázsoltak engem. Hol nevettem, hol sírtam, hol rettegtem, pedig tudtam már a történet végkifejletét. Ez az első könyv, ami ilyen érzelmeket váltott ki belőlem, úgyhogy szerintem ez éppen elég indok arra, hogy miért ezt választottam kedvencemnek a hónapban. De egyébként bátran kijelenthetem, hogy úgy összességében, az olvasmánylistámról ez a kedvencem.

,,Colleen ​​Hoover, New York Times sikerlistás szerző valósággal megbabonázta olvasóit a Hopeless-szel. A történet egy hányatott sorsú lányról, Skyról szól, aki összetalálkozik rég elvesztett gyermekkori barátjával, Dean Holderrel. A fiú segít a sokkoló családi múlt feltárásában, így Sky végre elcsitíthatja magában a mély sebet hagyó emlékeket és érzéseket. 
A Hopeless Sky szemszögéből mutatta be az eseményeket, a Losing Hope pedig bepillantást enged Dean Holder történetébe, akit régóta kísért a kislány elvesztése. Úgy érzi, kudarcot vallott, amiért nem tudta őt megmenteni. Holder életét beárnyékolja a megbánás és a bűntudat. Sohasem hagyott fel Sky keresésével, mert úgy érzi: ha megtalálná, tovább tudna lépni végre. Arra viszont nem számított, hogy a találkozás pillanata még kínzóbb fájdalmat hoz. 
Holder a Losing Hope-ban meséli el, hogy a tizenhárom évvel korábbi események miként hatottak az ő és családja életére, s hogyan lett magányos küldetés számára a lány megmentése. A végleges gyógyulást azonban csak a Sky iránt érzett szerelem hozhatja el…"

Írtam róla ajánlót, ha IDE kattintotok, akkor el tudjátok olvasni. :)

Kedvenc dalom:

Nem lehet kettőt választani? :( Ez olyan nehéz... De én akkor is kettőt írok. :D

Az első a Skillet - Feel Invincible című dala. Friss megjelenésű, úgyhogy most teljesen rá vagyok kattanva. Ráadásul a klipje is nagyon tetszik, akárhányszor nézem is végig, úgy érzem, sosem fogom tudni megunni. Bár ugyan így voltam pár éve a Gangnam Style-jal is, de azért reménykedjünk.




A másik pedig a Black Veil Brides-nak a Word Of Sacrifice-ja. Nem igazán új, de nemrég leltem rá Sazz által, és azóta szinte állandóan ezt hallgatom. Plusz jelenleg azért is áll hozzám ilyen közel, mert a szülinapi meglepetésemben jelentős szerepet játszott ez a dal. :)♥



Kedvenc Wattpad:


Most nagyon rá vagyok kattanva Dorcii88 Rabod vagyok című történetére. Egyébként erről fogok hozni egy ajánlót, igazából fogalmam sincs, hogy miért nem láttam még neki, pedig hatalmas nagy kedvencem. De majd erről bővebben beszélek az ajánlóban. :)


,,Jennette Moon élete sosem volt könnyű. Szülei 14 évesen beadták az árvaházba, mert nem bírták elviselni, hogy egy lánygyermekkel törődni is kell. A lány azelőtt sem volt egy nagy közösségi ember, de az, hogy a saját szülei is képtelenek szeretni, lerombolta. Az árvaházba látogatók érkeznek: a milliárdos Ryan Hunter és annak egy jó barátja. Egy lányért jöttek. Jennette lesz a kiválasztott, pedig ő már beletörődött abba, hogy ott ragad élete végéig. Ryan, Amerika kedvence már az elején a tudtára adja: csak a szex miatt kell neki. De minden olyan egyszerű lenne? A lányban semmi önbecsülés nincs és egyből belemegy a játékba? És előkerül a jól ismert kérdés is: Miért pont ő? Tarts velünk és légy része ennek a szenvedélyes, eseményekkel dús történetnek!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...