2016. augusztus 8., hétfő

30 napos könyvkihívás: 13.

Kedvenc íród

~ Sam ~

Személy szerint sokat agyaltam ezen a ponton, hiszen a sok kedvenc közül az ember hogy képes kiválasztani egyetlen egyet? Végül Léna volt az, aki segített rávezetni a válaszra, szóval nagyon szépen köszönöm! :D♥
Szerintem Joss Stirling, eredeti nevén Julia Golding egy hihetetlenül tehetséges írónő, aki teljesen megváltoztatta a nézőpontomat az olvasásról. Leiner Laura SzJG-je kezdett bennem valamit kialakítani a könyvmolyság kapcsán, de Stirling volt az a bizonyos személy, aki mindezt megerősítette bennem. Az összes könyvét elolvastam, ami megjelent magyarul, és egytől egyik mindet imádtam. A savantok engem teljesen elvarázsoltak, és a francba is, hiába olvasom el a történetüket hetedjére is, sosem unom meg. Mindig izgatottan várom a végkifejletet, meglepődök a csavaroknál, és hangosan nevetek a poénoknál. Joss Stirling olyan számomra, mint egy menedék. Lassan három éve, hogy megismertem a munkásságát, és akár vidám, akár szomorú vagyok, mindig az ő történeteihez fordulok vigaszért. Egy kis idézet, egy kis belelapozás, egy kis könyvtapogatás már jobbá teszi a hangulatomat. De az a helyzet, hogy amikor megjelent a Storm és Stone című kötete, és elolvastam, akkor erősödött meg bennem az érzés, hogy "Igen, Ő az én kedvenc íróm.". Hogy miért? Mert tök egyszerűket alkot. Nincsen túlcifrázva, nincsenek erőltetve a poénok, és nincsen túlcsorgatva a nyál benne. Egyszerűen természetes az összes könyve, és azt hiszem, ez varázsolt el legjobban. A gördülékeny, egyedi stílus, ami nincsen túlcsicsázva. 

~ Léna ~


Szívem szerint rengeteg írónőt mondanék a kedvencemnek, többek között Anna Toddot, Colleen Hoovert és Jennifer L. Armentroutot, de mivel csak egy embert írhatok le a kedvenceim közül, így Jessica Parkot választom, akinek minden magyarra fordított könyvét olvastam és imádtam. Először a Szeretni bolondulásig sorozatot olvastam tőle, amit nagyon szerettem. Egyszerűen…Matt Watkins csodálatos, fantasztikus, tökéletes és minden, amit el lehet képzelni és nagyon hálás vagyok amiatt, hogy ő ”létrejött”. A második sorozat, aminek még csak az első része jelent meg, a Lélegezz velem!, aminek első része a Lélegezz velem! címet viseli. Minden szereplőben volt valami magával ragadó, ahogyan a történetben is, ami miatt nem lehetett letenni. Csak amit megszokhattunk. Csodálom a munkásságát, higgyétek el, nincs értelme kihagyni, vagy félretenni a regényeit, mert egyszer úgyis el fogjátok olvasni és mérgesek lesztek, hogy miért nem hamarabb. Humor, érzelmek, komolyság, fantázia, meghittség, fordulatok, eredetiség, rejtély, dráma. Ez Jessica Park. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...